عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید معاون اقتصادی استاندار از پایانه و مرکز لجستیک اینچه برون


بازدید معاون اقتصادی استاندار از پایانه و مرکز لجستیک اینچه برون

 

 معاون هماهنگی اقتصادی استاندار گلستان و هیئت همراه از پایانه و مرکز لجستیک اینچه برون بازدید نمودند.

در این بازدید مدیر کل راه آهن شمالشرق 2 ضمن ارائه گزارش عملکردی از اقدامات انجام شده وافتتاح سایت سرمایه گذاری گفت : اینچه برون استان گلستان مستعد رشد و شکوفایی است ومی توان با افزایش مراودات ریلی با کشور های همسایه و کشورهای cis این منطقه به یک مرکز بزرگ صادراتی تبدیل خواهد شد.

مهدی عبدالکریم زاده عنوان نمود : ما امید واریم که بتوانیم با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط ، پروژه های مرکز لجستیک را به سر منزل مقصود برسانیم و در این راستا از سرمایه گذاران و تجار و بازرگانان نیز برای توسعه این امور در حوزه ریلی استفاده وهمکاری های لازم را داشته باشیم.

وی اظهار داشت : انشا ا... برکات این پروژه به تمام ایرانیان به‌ویژه استان‌ گلستان و استانهای همجوار برسد و موجب رونق کسب‌وکار وایجاد اشتغال و رشد و شکوفایی اقتصادی را شاهد باشیم.ایجاد تونل بهداشتی برای هموارتر شدن تجارت خارجی با کشورهای همسایه بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در حاشیه بازدید از گمرک مرزی و ایستگاه راه آهن اینچه برون گفت: بر اساس آخرین پیگیری‌های صورت گرفته برای بازگشایی مرز‌های زمینی و ریلی با ترکمنستان مقرر شد هر دو طرف اقدام به ساخت تونل بهداشتی ضدعفونی کننده تریلر و واگن کنند.ابراهیم کریمی افزود: از طریق نمایندگی وزارت خارجه در گلستان اقدام لازم برای مذاکره دو طرف برای بازگشایی مرز در حال انجام است.مدیر کل گمرکات گلستان نیز از انتظار ۷۴واگن صادراتی شامل سیمان، آهن آلات، کاشی و سرامیک برای حمل به کشور‌های حوزه cis خبر داد.

سید ابراهیم حسینی افزود: ۱۷کامیون ترانزیتی و ۱۹کامیون صادراتی نیز در انتظار بازگشایی مرز اینچه برون برای صادرات کالا به مقصد کشور‌های هدف هستند.


 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمالشرق 2
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 446
  • کد خبر : 72418