عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » واگذاری خدمات دستگاههای اجرائی به دفاتر سرعت می گیرد


واگذاری خدمات دستگاههای اجرائی به دفاتر سرعت می گیرد

واگذاری خدمات دستگاههای اجرائی به دفاتر سرعت می گیرد

  دومین جلسه کارگروه دفاترپیشخوان گلستان در سال جاری با حضور عزیزه امامی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع استاندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر گفت: در ایام شیوع کرونا شاهد ارائه مطلوب خدمات در دفاتر پیشخوان خدمات دولت بودیم تا جایی که ارائه مکاتبات به ادارات استان از طریق دفاتر پیشخوان شهری امکان پذیر شد.
وی اضافه کرد: دفاتر در شهرها و روستاها با افزایش ساعت کار، راه اندازی سیستم های نوبت دهی و رعایت فاصله اجتماعی خدمات را به نحو احسن به مردم ارائه کردند و شاهد کارآمدی دولت الکترونیک در شرایط سخت کرونا بودیم.
رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان با اشاره به لزوم واگذاری خدمات تمامی دستگاههای اجرائی به دفاتر گفت: با تجمیع خدمات قابل واگذاری دستگاههای اجرائی در دفاتر، هزینه تمام‌شده خدمات کاهش یافته و از ترددهای غیرضرور در سطح شهر و روستا کاسته می شود.
وی یادآور شد: با پیگیری های بعمل آمده در سال گذشته 16 دستگاه اجرایی، سازمان و شرکت جهت برونسپاری خدمات بصورت مستقیم و غیرمستقیم آمادگی خود را اعلام داشتند که تاکنون برخی از خدمات این دستگاهها در مرحله واگذاری توسط دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی قرار گرفته است.
مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان افزود: امید می رود در سال جاری شاهد افزایش تعداد خدمات قابل واگذاری دستگاههای اجرائی از طریق دفاتر در سطح استان باشیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .