عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه شورای مسکن استان گلستان در سالجاری برگزار شد


اولین جلسه شورای مسکن استان گلستان در سالجاری برگزار شد

اولین جلسه شورای مسکن استان گلستان در سالجاری برگزار شد
مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی در سالجاری با حضور مهندس غراوی معاونت هماهنگی امور عمرانی در محل سالن جلسات دفتر معاونت عمرانی استانداری و سایر اعضاء شورا با دستور جلسه آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر سطح استان و گزارش آخرین اقدامات انجام شده طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : مهندس میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در این جلسه گفت : دستگاه های متولی در پروژه مسکن مهر استان تلاش کنند تا پروژه های باقی مانده پایان و به متقاضیات تحویل شود.
وی افزود : اجرای طرح اقدام ملی مسکن ازدیگر طرح های است که دولت برای خانه دار کردن اقشار مختلف جامعه خصوصاً افراد متوسط و کم در آمد جامعه ارائه نمود که با توجه به وضعیت اقتصادی استان گلستان در این راستا باید با جدیت و تعامل مناسب مدیران دنبال شود.
در ادامه جلسه مهندس محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از آخرین وضعیت اقدامات انجام شده طرح اقدام ملی مسکن در استان که با هدف ضرورت تسریع عملیات اجرایی پروژه ها و پالایش متقاضیان به منظور تحقق اهداف طرح و بهره برداری از پروژه ها و طرح مسائل و معضلات اجرایی و ابهامات موجود در استان گزارش مبسوطی ارائه نمود.
در این نشست هرکدام از مدیران اداره کل تعاون، بنیاد مسکن استان و حاضرین در جلسه گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود را در حوزه مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن به شورا ارائه نمود.
اولین جلسه شورای مسکن استان گلستان در سالجاری برگزار شد 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .