عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارکنان دستگاه های اجرایی در تکریم ارباب‌رجوع از یکدیگر سبقت بگیرند

معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان:

کارکنان دستگاه های اجرایی در تکریم ارباب‌رجوع از یکدیگر سبقت بگیرند

کارکنان دستگاه های اجرایی در تکریم ارباب‌رجوع از یکدیگر سبقت بگیرند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت : تکریم ارباب‌ رجوع مصداق بارز رعایت حقوق شهروندی است و کارکنان دستگاه های اجرایی باید در این امر مهم از یکدیگر سبقت بگیرند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ "عبدالرضا چراغعلی" در نشست با کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه بندرگز در محل سالن اجتماعات فرمانداری افزود : افزایش سرمایه اجتماعی منوط به رفتار مطلوب و رسیدگی به مشکلات مردم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت : کارکنان ادارات و نهادها باید تکریم ارباب رجوع و کسب رضایت شهروندان را در سرلوحه امور خود قرار دهند و برای حل مشکلات مردم با نهایت توان ، تلاش کنند.

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار گلستان اظهار کرد : پیگیری امور مراجعان تا حصول نتیجه باید استمرار پیدا کند تا موجبات جلب رضایت مردم فراهم شود.

چراغعلی در بخش دیگری از سخنان خود  با تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی در تمام دستگاه ها و ارگان های دولتی و غیردولتی ، گفت : نظارت بر رعایت این پروتکل ها باید تشدید شود.

وی ابراز داشت : تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط اداری هستند و اگر کارمندی مبتلا و یا مشکوک به بیماری است با هماهنگی مدیر مربوطه حتما باید در خانه بماند و از حضور در محل کار اجتناب کند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان تصریح کرد : در حال حاضر گلستان با بحران کرونا مواجه است و همه ما موظف هستیم برای قطع زنجیره انتقال کرونا تلاش کنیم.

وی در پایان عملکرد فرمانداری بندرگز را مثبت ارزیابی کرد و از از تلاش های مجموعه فرمانداری و بخشداری های بندرگز در پیشبرد امورات قدردانی نمود.

کارکنان دستگاه های اجرایی در تکریم ارباب‌رجوع از یکدیگر سبقت بگیرند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 540
  • کد خبر : 74599