عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخبگان در دوران مشکلات جامعه چراغ راه مردم باشند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

نخبگان در دوران مشکلات جامعه چراغ راه مردم باشند

نخبگان در دوران مشکلات جامعه چراغ راه مردم باشند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: در زمان مشکلات و شرایط ویژه در جامعه انتظار داریم نخبگان چراغ راه مردم بوده و آنها را راهنمایی کنند
احسان مکتبی در دیدار با کارکنان فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: گنبد کاووس به لحاظ جامعه شناختی اجتماعی و وجود اقوام مختلف نسبت به تمامی شهرهای ایران متفاوت بوده و یک نمونه موفق زندگی در ایران است.
وی تصریح کرد: نخبگان سیاسی و فرهنگی این شهرستان غنی و ارتقاء یافته بوده و این امر سبب تاثیر بسزای آنها در مسائل اجتماعی شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به وجود افراد توانمند در بدنه وزارت کشور خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا شرایطی فراهم کرده تا تمامی کارکنان توانمند بدنه وزارت کشور در استان مبتنی بر مساوات در فرایندی به صورت عملی و کیفی به مناسبی برسند.
وی ادامه داد: راهبرد و تاکتیک ما گفت و گو بوده و سعی داریم تا با گفت و گو مدام به روز رسانی شده و بتوانیم توسعه متوازن را در استان پیش ببریم.
انتخابات گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مشارکت خوب مردم و بدون حاشیه برگزار شد
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در این دیدار اظهار کرد: با توجه به حساسیت انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شهرستان و رقابت اقوام مختلف خوشبختانه این انتخابات با مشارکت خوب مردم و بدون حاشیه برگزار شد.
وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا تصریح کرد: در چندماه گذشته بسیاری از اقدامات و فعالیت های کشور استان و به تبع شهرستان متاثر از بیماری کرونا و مقابله با آن بوده اما با توجه به گستردگی و حساسیت شهرستان مجموعه معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری ملاحظات حوزه خود را در نظر داشته و از آن غافل نبوده است.
مهندس عبدالقدیر کریمی گفت: ستاد مقابله با بیماری کرونا و حوزه سیاسی فرمانداری در زمان شیوع کرونا در کنار کادر درمان تمام تلاش خود را کرده و از همه ظرفیت ها مانند اصحاب رسانه سمن ها،پویش ها و نخبگان استفاده کرده تا این بیماری آسیب کمتری را در شهرستان داشته باشد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 670
  • کد خبر : 78706