عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تیم پزشکی شایستگی خود را در مقابله با بیماری کرونا و سلامت جامعه نشان دادند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

تیم پزشکی شایستگی خود را در مقابله با بیماری کرونا و سلامت جامعه نشان دادند

تیم پزشکی شایستگی خود را در مقابله با بیماری کرونا و سلامت جامعه نشان دادند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: تیم نخبه پزشکی یک بار دیگر توانمندی و شایستگی خود را در مقابله با بیماری کرونا نشان دادند.
احسان مکتبی در دیدار با کادر درمان و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: زحمات نیروی درمان و فعالیت های آنها در دوره درمان و سلامت مردم در مقابله با بیماری کرونا تا همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.
وی تصریح کرد: تیم نخبه پزشکی یک بار دیگر در زمان مقابله با بیماری کرونا و شیوع این بیماری توانمندی خودرا به شایستگی نشان دادند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان  خاطر نشان کرد: موارد اعلام شده در حوزه درمان سلامت و تجهیز بیمارستان های گنبدکاووس در استانداری پی گیری خواهد شد تا از این طریق بتوانیم زحمات این نیروهای فداکار را جبران کنیم.
نقش کادر درمان در کنترل و مقابله با بیماری کرونا بی بدیل است
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در این دیدار اظهار کرد: گنبدکاووس یکی از شهرهای استان است که کادر درمان و مسئولان بهداشت و درمان پیگیری ها و فعالیت های زیادی را در مقابله و کنترل بیماری کرونا انجام داده است.
مهندس عبدالقدیر کریمی تصریح کرد: تلاش های زیادی را دکتر بدیعی و همکارانشان در بیمارستان های شهرستان از زمان شیوع کرونا تاکنون انجام داده تا امروز شاهد رضایت نسبی مردم در این حوزه باشیم.
وی خاطر نشان کرد: فداکاری ها و تلاش های شبانه روزی بهداشت و درمان در سلامت جامعه قابل وصف نبوده و امید داریم مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی که سبب تامین سلامت خود و خانواده هایشان می شود به کادر درمان کمک کنند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 690
  • کد خبر : 78708