عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه در گرو حکمرانی شایستگان است


توسعه در گرو حکمرانی شایستگان است

توسعه در گرو حکمرانی شایستگان است

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: راه برون رفت از مسائل مبتلابه استان گلستان حکمرانی شایستگان و برپایی پرچم گفتگوی اقوام توسط نخبگان برای توسعه گلستان است.

 احسان مکتبی در دیدار با جمعی از نخبگان ترکمن صحرا ضمن بیان این مطلب افزود: برخی ترکمن، برخی فارس، برخی لر، برخی کرد و ... زاده شده ایم و در این استان در کنار هم سالها بدون برتری جویی نسبت به یکدیگر  زندگی کرده ایم به این‌ خاطر تنها راه برون شد از مشکلات حکمرانی شایستگان است.
وی با اشاره به آیه 102 سوره آل عمران در قرآن کریم "وَلتَكُن مِنكُم أُمَّةٌ يَدعونَ إِلَى الخَيرِ وَيَأمُرونَ بِالمَعروفِ وَيَنهَونَ عَنِ المُنكَرِ ۚ وَأُولٰئِكَ هُمُ المُفلِحونَ/ باید از میان شما، جمعی دعوت به نیکی، و امر به معروف و نهی از منکر کنند! و آنها همان رستگارانند." نخبگان را برگزیدگان خدا در بین مردم خواند و افزود، به تعبیری احزاب و فعالین سیاسی، اجتماعی، برگزیدگان خداوند در بین مردمشان هستند و مسوولیت سنگین راهبری را بر عهده گرفته اند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در پایان برنامه های معاونت را برای توسعه همه جانبه و متوازن برای نخبگان ترکمن صحرا توضیح داد و از این نخبگان در خواست کرد با مشورت و نقد برنامه ها استان را در راه رسیدن به توسعه پایدار کمک کنند در این نشست فعالان سیاسی اجتماعی ترکمن صحرا از گنبد، کلاله ،آق قلا  وبندرترکمن  حضور داشتند و دیدگاههای خود را درباره مسایل مختلف بیان کردند.
 

توسعه در گرو حکمرانی شایستگان است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .