عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه در برابر قانون یکسانند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

همه در برابر قانون یکسانند

همه در برابر قانون یکسانند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با توجه به مفاهیم و آموزه های قرآنی، انسانها هیچ تفاوتی با هم ندارند و همه با هم در برابر قانون یکسانند.
احسان مکتبی  عصر سه شنبه در بازدید دو روزه از شهرستان مراوه تپه در جمع اساتید و طلاب علوم دینی در حوزه علمیه ربانی چنارلی با مخاطب قرار دادن علما، اساتید و طلاب، از اینکه در گوشه ای از کشور عزیزمان مردمان مومن، متدین و انسانهای شریفی هستند که در فهم و ترویج قرآن، دین و سنت رسول الله تلاش می‌کنند؛ ابراز خوشحالی کرد و با اشاره به آیه "يا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْناكُمْمِنْ ذَكَرٍوَأُنْثى‌وَ جَعَلْناكُمْ شُعُوباً وَ قَبائِلَ لِتَعارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقاكُمْ، ای مردم، ما همه شما را نخست از مرد و زن آفریدیم و آن گاه شعبه‌های بسیار و فرق مختلف گردانیدیم تا یکدیگر را بشناسید، همانا برترین شما نزد خدا با تقواترین شمایند" افزود: از این آیه چنین بر می‌آید که هیچ تفاوتی نزد خداوند برای انسانها نیست مگر با معیار تقوا، فلذا برداشت ما مبتنی بر همان مفاهیم قرانی است و آن برابری همه در برابر قانون است.
 وی در ادامه با بیان این که در حال حاضر سه فرماندار، ۷ بخشدار و ۵ معاون فرماندار ترکمن هستند دو تن از معاونین از بانوان ترکمن ما هستند و علاوه بر این‌ها کل شهرداران شهرهای ترکمن نشین در استان ما ترکمن هستند تاکید کرد: در باور ما در حوزه اداره امور هیچ تفاوتی بین شیعه، سنی، ترکمن، ترک، فارس، بلوچ و ... نیست و تا آنجا که از دست ما بر بیاد بر این باور عمل خواهیم کرد.
معاون سیاسی استاندار با اشاره به این جمله‌ی مولانا که "پادشاهان بنده بنده خودند" ادامه داد: اگر مردم نباشند مدیران کجا خدمت کنند؟ لذا ما باید قدرشناس آنها باشیم. بنابراین تمام تلاش مان را خواهیم گذاشت که مردم صداقتمان را باور کنند؛ تلاش خواهیم کرد شایستگان بر این مردم خدمت کنند؛ تلاش خواهیم کرد اصل مساوات رعایت شود و تلاش خواهیم کرد روزگار مردم تلخ‌تر نگردد.
در این نشست حاج آخوند صلاح الدین گوگلانی مدیر حوزه علمیه ربانی چنارلی و حاج اسماعیل آخوند قدیری امام جمعه و از اساتید حوزه و تعدادی از علما و طلاب حوزه علمیه چنارلی مسائل، دغدغه ها و نقطه نظرات خود را بیان نمودند.
 گفتنی است مدرسه علوم دینی ربانیه چنارلی در سال 1307 هجری شمسی توسط استاد مرحوم الحاج ﺍراز ﻣﺤﻤﺪ ﺍﻳﺸﺎﻥ بنیان نهاده شد.
غیر از تشکیل مجمع فقهی احکام ترکمن صحرا در آن، اولین مدرسه حج روحانیون اهل سنت هست که دوره های 20 الی 30 روزه برای کسب آمادگی جهت تشرف به حج برگزار می نماید.
این مرکز همه ساله پذیرای مهمانان کشوری، جامعه المصطفی و علمای اسلامی کشورهای اسلامی چون تایلند عراق افقانستان و سوریه جهت بحث و تبادل نظر می باشد.

 

همه در برابر قانون یکسانند

 

همه در برابر قانون یکسانند

 

همه در برابر قانون یکسانند

 

همه در برابر قانون یکسانند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .