عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارتقاء اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی مهمترین اولویت کاری ما در سال 94 است


ارتقاء اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی مهمترین اولویت کاری ما در سال 94 است

 مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: ارتقاء اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی مهمترین اولویت کاری اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان در سال 94 است.

"علی نذیری" در دیدار معاون و مدیران کل حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با کارکنان فرمانداری گمیشان، اظهار کرد: ما در حوزه اجتماعی و فرهنگی به دنبال 9 مأموریت هستیم که هماهنگی آیین ها و برنامه های ملی و مذهبی در مناسبتهای مختلف یکی از مهمترین فعالیتهای این حوزه است و جلسات زیادی در طول سال جهت برگزاری هر چه بهتر این آیین ها برگزار می شود.

وی ادامه داد: هماهنگی و نظارت بر امور سلامت جامعه، ایجاد نشاط اجتماعی، پیگیری امور مربوط به سازمانهای مردم نهاد، هماهنگی برنامه های فرهنگی و هنری، بحث عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی از دیگر مأموریتهای مهم حوزه اجتماعی استانداری می باشد.

نذیری تصریح کرد: پیشگیری و کاهش آسیبها و مسائل اجتماعی، ارتقاء امنیت اجتماعی ، پیشبرد و پیشرفت برنامه های رفاه اجتماعی، هماهنگی جهت پیشبرد آموزش عمومی و عالی و فرهنگ عمومی از دیکر برنامه هایی است که مورد اهتمام اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان قرار دارد.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل امور اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ejtemee
  • بازدید : 986
  • کد خبر : 8128