عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بزرگترین خدمت به فرزندان روی آوردن به آموزش های فنی و حرفه ای است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان:

بزرگترین خدمت به فرزندان روی آوردن به آموزش های فنی و حرفه ای است

 

بزرگترین خدمت به فرزندان روی آوردن به آموزش های فنی و حرفه ای است

  عزیزه امامی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به همراه غیناقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری از کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گرگان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، امامی در بازدید از کارگاههای مختلف آموزشی ضمن تقدیر از اقدامات مثبت و در خور توجه آموزش فنی و حرفه ای استان در مهارت آموزی بانوان از عدم استقرار فرهنگ مهارت آموزی در خانواده ها گفت و افزود: صدا و سیما نقش مهمی در ترویج این فرهنگ بین خانواده های ایرانی دارد.
وی از مهارت آموزی به عنوان اصلی کلیدی در کم شدن بدنه ی دولت یاد کرد و ادامه داد: اگر خانواده ها به فرزندان خود مهارتی را بیاموزند ، مطمئنا آن فرد ، تنها هدف خود را استخدام در دستگاه دولتی نخواهد دید.
وی خاطرنشان کرد: خدمات و استانداردهای بدیع و متناسب با نیاز بازار کار از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ارائه می شود که باید هر چه بیشتر سعی در خروج فرهنگ مهارت آموزی از گمنامی داشت.
الهه غیناقی مدیر کل امور بانوان و خانواده نیز از خدمات آموزش فنی و حرفه ای استان در توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت و افزود: امیدواریم در آینده شاهد رشد هر چه بیشتر این توانمندسازی ها به زنان آسیب پذیر باشیم.
شایان ذکر است در این بازدید که معاون آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی ،مشاور امور زنان اداره کل و رئیس مرکز خواهران گرگان حضور داشتند از کارگاه های چرم ،تراش شیشه،کارآفرینی،رزین ،قلمکار فلز و خیاطی مختص زنان سرپرست خانوار بازدید شد.

 

بزرگترین خدمت به فرزندان روی آوردن به آموزش های فنی و حرفه ای است

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .