عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه بررسی مشکلات شهرستان بندرگز برگزار شد

به ریاست معاون عمرانی استاندار:

جلسه بررسی مشکلات شهرستان بندرگز برگزار شد

جلسه بررسی مشکلات شهرستان بندرگز برگزار شد

جلسه مشترک بررسی مشکلات شهرستان بندرگز، باحضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان بندرگز، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر نوکنده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان جهت رفع معضلات و مشکلات عمده این شهرستان برگزار شد.

معاون عمرانی استاندار گفت: مسئولین و دست اندرکاران مدیریت شهری، به پیداکردن راهکارهای جدید و پرهیز از روشهای سنتی قدیم در توسعه و عمران شهری روی آورند و خلاقیت و ابتکار و بهره گیری مفید از تجربیات دیگران داشته باشند.

 مروتی گفت: مدیریت یک ریسک است و مدیران باید شهامت و جرات و قدرت انجام دادن خیلی از کارها را داشته باشند و نترسند و جرات بیان و ارائه و ورود در هر موضوع را داشته باشند.

 وی با بیان اینکه اختصاص اعتبار مصوب و هزینه آن در شهر نیاز به مهارت و خلاقیت چندانی ندارد گفت: هنر شما مدیران محلی در این است که با پیگیری پول نبوده، را جذب کرده و برای توسعه و پیشرفت شهرتان هزینه کنید.

 مروتی همچنین گفت: شهر نوکنده، بسیاری از استانداردهای شهری و سیمای مناسب شهری را ندارد و نیازمند کار بیشتر ، جذب سرمایه گذار و تعریف پروژه های کلان تر و مهمتری است.

 در ادامه این جلسه؛ فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان بندرگز به بیان مشکلات مبتلابه شهرستان پرداخت و با بحث تبادل نظر و نظرات مشورتی معاون عمرانی استاندار، تصمیمات لازم گرفته شد.

 بازسازی پل و اجرای مجدد دیواره رودخانه مزنگ، لایروبی رودخانه نوکنده-مزنگ، تعریض و تملک ساختمان در محله مزنگ، جابجایی و نوسازی تیرهای چراغ برق سطح شهر، اجرای آسفالت برخی از خیابانها و کوچه ها، اجرای جداول و زیرسازی راه از جمله مهمترین موضوعات مطورحه این جلسه بوده است.

 شایان ذکر است که شهرستان بندرگز دارای 2 شهر بندرگز و نوکنده و 24 روستاست که طرح هادی کلیه روستاهای آن تهیه و برای 16 روستای پرجمعیت ، با مشارکت خود مردم طرح مزبور اجرا شده است.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 1135
  • کد خبر : 8243