عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بايد از تمامي ظرفيتهاي موجود براي نشاط بخشي به جامعه استفاده كنيم

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار :

بايد از تمامي ظرفيتهاي موجود براي نشاط بخشي به جامعه استفاده كنيم

 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان گفت: بايد از تمامي امكانات و ظرفيتهاي موجود در استان، براي نشاط بخشي به جامعه استفاده كنيم.

 "علي اصغر طهماسبي" در جلسه كارگروه تخصصي اجتماعي و فرهنگي استان اظهار داشت: دريا يكي از مواهب الهي است كه در بحث نشاط آفريني در فصل گرما مي تواند در قالب طرحهاي سالم سازي در اختيار مردم استان و گردشگران قرار بگيرد.

 وي خاطرنشان كرد: با توجه به ظرفيت هاي موجود در اكوسيستم استان گلستان، همه ما موظف به آماده سازي بسترهاي لازم جهت بهره مندي مردم از اين ظرفيتها هستيم.

 رياست كارگروه اجتماعي و فرهنگي استان در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به نگران كننده بودن آمارهاي بيماريهاي رواني و مشكلات ناشي از استرس در جامعه گفت: همه ما وظيفه داريم تا در دوراني كه عهده دار مسئوليتهاي اجرايي هستيم، از ظرفيتهاي موجود به گونه اي بهره ببريم كه جامعه را به سمت و سوي نشاط و اميد سوق دهيم.

 وي تصريح كرد: افزايش رو به رشد آمار طلاق طي سالهاي اخير در وضعيت بسيار نگران كننده اي قرار دارد و اخيراً شاهد هستيم كه برخي از زوجها پس از جدايي با دعوت از ميهمان، جشن طلاق برگزار مي كنند كه جاي تأسف دارد.

 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان ادامه داد: اين يك آسيب بزرگ براي جامعه ما تلقي مي شود كه زن و شوهري مسلمان براي طلاق خود جشن برگزار كنند.

 وي با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج جوانان گفت: تأكيد ما اين است كه مسأله پيشگيري را جدي بگيريد و از ظرفيت محيط هاي دانشگاهي و فرهنگي و تمامي دستگاهها و افراد اثرگذار در بحث پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي استفاده كنيم.

 طهماسبي با بيان اينكه مقام معظم رهبري بارها در بياناتشان مسائل مختلف اجتماعي را طرح كرده اند، خاطرنشان كرد: در حوزه اجتماعي اگر ما در جمهوري اسلامي هيچ كتابي نداشته باشيم و تنها به اجراي بيانات و فرامين رهبري اكتفا كنيم ، خودش بمانند يك درياي بيكران مي باشد كه ما هرچه از آن استخراج كنيم كم است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1338
  • کد خبر : 825