عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شرایط برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در گلستان فراهم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

شرایط برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در گلستان فراهم است

شرایط برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در گلستان فراهم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با مهم دانستن انتخابات ۲۸ خردادماه جاری و تاکید بر مشارکت حداکثری واجدین شرایط در این رویداد بزرگ سیاسی، تصریح کرد که تمامی شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در این استان فراهم است.
احسان مکتبی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری گنبدکاووس که با محوریت انتخابات ۲۸ خرداد برگزار شد، اظهارداشت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در گلستان واجد حضور در انتخابات هستند که بیش از ۳۲ هزار نفر آنان نخستین مشارکت سیاسی را تجربه خواهند کرد.
وی با اشاره به همکاری ۴۰ هزار نفر به عنوان عوامل برگزاری انتخابات پیش‌رو، افزود: آرای شرکت کنندگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در هزار و ۷۸۴ شعبه اخذ رای در ۴۱ حوزه انتخاباتی جمع آوری می‌شود.
معاون سیاسی استاندار گلستان همچنین با تاکید برضرورت نگاه منصفانه نسبت به عملکرد دولت فعلی از سوی نامزدهای ریاست جمهوری، گفت: مدیران جمهوری اسلامی در هشت سال گذشته توانستند از پس سنگین‌ترین فشارها و تحریم‌ها برآیند و با قدرت، افتخار و سربلندی، منصب ریاست جمهوری را به دولت بعدی تحویل خواهند داد.
مکتبی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا آخرین روز فعالیت دولت در خدمات رسانی به مردم تلاش کنند زیرا با برگزاری انتخابات و قبل از آغاز فعالیت دولت بعدی، خدمت به مردم نباید تعطیل شود.
وی تصویب لایحه منطقه آزاد اینچه‌برون در مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر بهبود وضعیت زندگی مردم گنبدکاووس در یک دهه آینده موثر دانست و اظهار امیدواری کرد که با به نتیجه رسیدن پروژه استحصال نفت در گمیشان و نیز اجرای کامل طرح زهکشی گسترده اراضی زراعی کم بازده، گامی دیگری برای توسعه استان برداشته شود.
وی همچنین با تبریک پیروزی افتخارآفرین تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مقابل بحرین با درخشش سردار آزمون، گفت: به عنوان مدیر سیاسی گلستان از مردم گنبدکاووس به‌دلیل تربیت فرزندانی موفق همچون سردار آزمون قدردانی می‌کنم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 605
  • کد خبر : 83881