عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید نظارت بیشتری بر محتوای نشریات دانشجویی صورت پذیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

باید نظارت بیشتری بر محتوای نشریات دانشجویی صورت پذیرد

باید نظارت بیشتری بر محتوای نشریات دانشجویی صورت پذیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه چیزی در حدود 80 نشریه دانشجویی در دانشگاههای استان چاپ می شود، گفت: انتظار ما از مسئولان دانشگاههای استان این است که نظارت بیشتری بر محتوای این نشریات داشته و حتماٌ یک نسخه از این نشریات را به دفتر سیاسی و انتخابات استانداری ارسال نمایند.

"علی اصغر طهماسبی" در اولین جلسه کمیسیون دانشجویی استان در سال 94 اظهار کرد: جلسات کمیسیون دانشجویی دارای اهمیت بسیاری است زیرا دانشجویان بخش اعظمی از جمعیت استان را تشکیل داده و بالغ بر 80 واحد دانشگاهی فعال در استان داریم که باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده نماییم.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان با بیان اینکه باید از ظرفیت ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان در دانشگاهها استفاده کنیم، افزود: امروز رویکرد ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر متفاوت با گذشته و صرفاٌ در جهت فعالیتهای فرهنگی است و از آنجایی که در محیط های آموزشی و دانشگاهها بستر فعالیتهای فرهنگی فراهم است باید از این ظرفیت، بهره مند شویم.

وی یادآور شد: در سال گذشته سفر برخی از سخنرانان و شخصیتهای کشوری به استانهای کشور با حاشیه هایی همراه بود در حالیکه بیش از 90 سخنران کشوری به دعوت احزاب و تشکلهای مختلف سیاسی بدون کوچکترین مشکلی در استان گلستان به بیان دیدگاهها و نظراتشان پرداختند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: امسال 2 انتخابات مهم پیش رو داریم که به تبع آن فضای شور و نشاط انتخاباتی و سخنرانی طیف های مختلف سیاسی را در استان و دانشگاهها خواهیم داشت و انتظاری که از مجموعه مدیران داشگاهها داریم این است که حتماٌ قبل از برگزاری هرگونه مراسمی ضمن اخذ مجوزهای لازم، نسبت به توجیه سخنرانان و تشکلهای سیاسی فعال در دانشگاهها اهتمام لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد برخی از سخنرانان کشوری، استان گلستان را حیات خلوت خود دانسته و با عبور از خطوط قرمز نظام یا زیر سئوال بردن عملکرد دولت، فضای آرام سیاسی استان را ملتهب نمایند.

طهماسبی در پایان تأکید کرد : انتظاری که از رؤسای محترم دانشگاههای استان داریم این است که با توجه به مخاطبان جوانی که در دانشگاهها مشغول تحصیل هستند و تریبونی که در اختیارتان قرار دارد، به تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بپردازند، زیرا تمام توفیقات متعلق به مردم ، نظام و رهبری است.

باید نظارت بیشتری بر محتوای نشریات دانشجویی صورت پذیرد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .