عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تلاش های زيادي در شهرك هاي صنعتي استان براي تامين زيرساخت انجام شده است

معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري گلستان:

تلاش های زيادي در شهرك هاي صنعتي استان براي تامين زيرساخت انجام شده است

تلاش های زيادي در شهرك هاي صنعتي استان براي تامين زيرساخت انجام شده است

 معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري گلستان در آيين تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان گفت: طي سالهاي قبل تلاش ها و زحمات زيادي در شهرك ها و نواحي صنعتي استان براي تامين زيرساخت و استقرار صنايع انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان ، ابراهيم كريمي در آئین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان گفت : هم و غم مديريت سابق شركت شهرك هاي صنعتي استان ستودني است و اين تلاش ها و زحمات را نمي توان ناديده گرفت.
وي افزود: دغدغه مندي و پايبندي به مباحث تخصصي و دوري از مباحث حاشيه اي مانع از انجام مسئوليت هاي مديريت اين شركت در سالهاي قبل نشد.
مديرعامل قبلي شركت شهرك هاي صنعتي گلستان نيز گفت: اين شركت در سال 1397 دستگاه برتر در جشنواره شهيد رجايي در رشد شاخص هاي اختصاصي شد.
حجت اله خليل زاده افزود: توسعه شهرك هاي صنعتي علي آباد، گميشان و گنبد به عنوان يكي از موضوعات جدي اين شركت بوده و توسعه 3 شهرك ديگر در استان در سالجاري در دستور كار قرار گرفته است.
به گفته وي طي شش سال گذشته 263 قرارداد عمليات اجرايي زيرساختي با 830 ميليارد ريال سرمايه گذاري اجرايي و عملياتي شد.
مديرعامل جديد شركت شهرك هاي صنعتي استان گلستان نيز در اين مراسم گفت: انتظار می رود با توجه به ظرفيت هايي كه شهرك يك هزار هكتاري اترك دارد سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی درخصوص تامين و تقويت اعتبارات، حمايت هاي لازم را داشته باشد.
رضا شهمرادي افزود: تلاش مي شود با تعامل بخش خصوصي و دستگاههاي دخيل در امر صنعت، آنچه كه مطالبه به حق صنعتگران و فعالان اقتصادي استان است را ادا كنيم.
گفتنی است در اين مراسم با حكم وزير صنعت، معدن و تجارت رضا شهمرادي به عنوان مديرعامل جديد شركت شهرك هاي صنعتي گلستان منصوب و از زحمات شش ساله حجت اله خليل زاده مديرعامل قبلي قدرداني شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 899
  • کد خبر : 84610