عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حس مثبت زندگی در جامعه باید گسترش یابد


حس مثبت زندگی در جامعه باید گسترش یابد

حس مثبت زندگی در جامعه باید گسترش یابد
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با گسترش حس مثبت در زندگی می‌توان از حجم بالای مشکلات روحی و روانی بخصوص در جامعه سالمندی پیشگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ احسان مکتبی، در اولین جلسه شورای سالمندان استان گفت: از زمان شیوع کرونا در کشور متاسفانه با گسترش ناامیدی در زندگی جامعه مواجه شدیم که باعث بروز خیلی از مشکلات روحی وروانی جامعه شده است.

وی ادامه داد: یکی از کارهای خوب بهزیستی گلستان برگزاری جشنواره چکامه های کهن بود که سالمندان و بزرگان ما با حال خوش به نغمه سرایی و آوازخوانی محلی و سنتی کرده که این امر خود نوعی ایجادکننده حس مثبت و انگیزه برای آنان بود.

مکتبی تصریح کرد: برای به وجودآوردن امیدزندگی در جامعه باید تلاش های بیشتری صورت گیرد که متولی این امر در جامعه سالمندی بهزیستی است.

معاون استاندار گلستان با اشاره به نقش پررنگ بزرگان در خانواده‌ها افزود: باید با برنامه های مشخص و مدون فرهنگ احترام و انگیزه مثبت زندگی باز تولید و اجرایی شود.

در ادامه جلسه دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان ضمن قرائت دستورجلسه از همراهی ادارات عضو قدردانی و عدم تشکیل جلسات این شورا را شرایط وخیم کرونایی در گلستان اعلام کرد.



تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بهزیستی
  • بازدید : 392
  • کد خبر : 85722