عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جهت تفکیک امور جوانان از ورزش و جوانان پیگیری جدی انجام شود

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری گلستان:

جهت تفکیک امور جوانان از ورزش و جوانان پیگیری جدی انجام شود

جهت تفکیک امور جوانان از ورزش و جوانان پیگیری جدی انجام شود

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری گلستان دردیدار با دکتر طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک انتصاب شایسته ایشان به ارائه برنامه های حوزه زنان و خانواده و بررسی مسائل و مشکلات جامعه زنان ورزشکار پرداخت.

فائزه عبداللهی در این دیدار در خصوص تفکیک امور جوانان از ورزش و جوانان گفت: با وجود گستردگی جمعیت زنان و نیاز به سازماندهی و ساماندهی امور ورزش بانوان و با توجه به مطالبات جوانان که در کلیه استانها از رئیس جمهور داشتند در خصوص اینکه مسائل جوانان در زمینه اشتغال, ازدواج و ... بسیار گسترده است لازم است پیگیری جدی جهت تفکیک امور جوانان از ورزش انجام شود .

وی افزود: سلامت جسمی و روحی جامعه به سلامت روحی بانوان وابسته است و اهمیت خاصی دارد ضروری است جهت ایجاد نشاط و غنی سازی اوقات فراغت زنان و دختران با هدف پیشگیری از افسردگی و ... جشنواره های فرهنگی ورزشی بیشتر ی دراستان برگزار شود .

وی با اشاره به مشکلات جسمی زنان و مسئولیت های مختلف آنان که علاوه بر شاغل بودن وظیفه مادری و همسری و ... دارند تاکید کرد: با توجه به مشکلات فیزیکی فضای اداری برای زنان شاغل لازم است جهت احیاء ورزش بانوان در بخشی ازساعات اداری اقدام شود.

عبداللهی ادامه داد : آماده کردن پکیج های ورزشی برای جذب سرمایه گذاری , همه جانبه نگری در شهر سازی و جانمایی فضا های ورزشی برای ایجاد مکانهای ورزشی روباز , سالن های ورزشی و... می تواند کمک شایانی به ورزش بانوان نماید.

وی تاکید کرد: ضروری است با هماهنگی شهرداری در فضاهای گردشگری مکانهایی به ورزش بانوان اختصاص داده شود .

عبداللهی خاطر نشان کرد : لازم است با برنامه ریزی مناسب, عدالت برای بهره گیری از امکانات ورزشی موجود رعایت گردد.

عبداللهی یاد آور شد : راه‌اندازی پارک بانوان قدم خوبی است و می‌تواند به افزایش پتانسیل‌های ورزش بانوان کمک کند اما در این زمینه تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله بسیاری داریم.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1055
  • کد خبر : 8630