عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون استاندار گلستان به کمپین بهبود رفتارهای ترافیکی پیوست


معاون استاندار گلستان به کمپین بهبود رفتارهای ترافیکی پیوست

 

معاون استاندار گلستان به کمپین بهبود رفتارهای ترافیکی پیوست

 همزمان با میلاد امام زمان (عج)، بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان هلال احمر به مسافرین نوروزی در شهرستان گنبدکاووس با حضور دکتر سید محمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان و مهدی دهرویه معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، ارائه خدمات به مسافران نوروزی یکی از فعالیت های سازمان جوانان هلال احمر در عرصه خدمات بشردوستانه است که هرساله در ورودی و خروجی شهرها و مناطق گردشگری استان برای راهنمایی مسافران نوروزی انجام می شود.
در آیین افتتاح طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی، دکتر دهنوی گفت: هلال احمر همیشه منشا خیر و برکت بوده است، زحمات هلال احمر در همه حوادث به ویژه سیل گلستان و در ایام نوروز بر کسی پوشیده نیست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در ادامه با امضاء میثاق نامه جوانان برای کاهش تلفات حوادث جاده ای در قالب پویش بهرفت(بهبود رفتارهای ترافیکی) افزود: به آرمان سرخ هلال احمر عهد می بندیم و به توصیه های هلال احمر به عنوان یک سازمان مردم محور متعهد باشیم و با خانواده با عمل به این توصیه ها حرکت کنیم.

معاون استاندار گلستان به کمپین بهبود رفتارهای ترافیکی پیوست


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .