عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خروج هر نوع گندم از گلستان ممنوع است


خروج هر نوع گندم از گلستان ممنوع است

خروج هر نوع گندم از گلستان ممنوع است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: خروج هرگونه گندم از گلستان ممنوع است و به هیچ فرد یا نهادی اجازه خروج گندم از گلستان را نخواهیم داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان در حاشیه جلسه کارگروه آرد و نان استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از نکات جدی که می‌خواهم به کسانی که امروز به بازار خرید گندم در استان وارد شدند تذکر بدهم این است که بر اساس جمع‌بندی استان، خروج هرگونه گندم از استان ممنوع است.

وی ادامه داد: لذا به هیچ فرد یا مجموعه‌ای مجوز خروج گندم از استان را نخواهیم داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: جلسه امروز ما با نمایندگان صنف خبازان در سطح استان گلستان جلسه بسیار خوبی بود و موارد و دغدغه‌های مردم بخصوص شلوغی صف‌های نان، تعطیلی‌های خارج از برنامه و موارد مختلف بررسی شد.

دهنوی گفت: جمع‌بندی ما بر این بود که خود آنها پیشنهادهای لازم را برای رفع مشکل جمع‌بندی و ارائه کنند تا تصمیم مشترک گرفته شود و ظرف 48 ساعت آینده به تمامی خبازی‌ها ابلاغ و به شدت نظارت شود.

وی در پایان بیان کرد: من از تمامی خبازان تشکر می‌کنم و می‌دانم که با مشکلاتی هم روبرو هستند اما ما خط قرمزی در این عرصه داریم و آن هم سهم مردم و امانتی است که در اختیار نانوایان گذاشته شده و در این امانت ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد و با شدت نظارت خواهیم کرد.

خروج هر نوع گندم از گلستان ممنوع است

خروج هر نوع گندم از گلستان ممنوع است


 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور اقتصادی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .