عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی همایش استانی امام خمینی (ره) احیاگر وحدت اسلامی برگزار شد


جلسه هماهنگی همایش استانی امام خمینی (ره) احیاگر وحدت اسلامی برگزار شد

جلسه هماهنگی همایش استانی امام خمینی (ره) احیاگر وحدت اسلامی برگزار شد

جلسه هماهنگی همایش استانی امام خمینی احیاگر وحدت اسلامی با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران شهرستان های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان: سید علی مهاجر در این جلسه با اشاره به اندیشه های بنیان گذار انقلاب اسلامی گفت: ‏امام خمینی (ره) همۀ مردم ایران را از هر نژاد و زبان و مذهب به حفظ وحدت ملّی فرا خوانده اند و همچنین مسلمانان را نیز به انسجام اسلامی دعوت کرده اند ، تبیین سیرۀ نظری و عملی امام خمینی (ع) در وحدت ملی و انسجام اسلامی وظیفه ای است که بر دوش همه مسئولان و دوستاران نظام اسلامی است.

وی اظهار داشت: در راستای تقویت اتحاد ، انسجام و وحدت ملی و تبیین اندیشه های امام راحل، با برنامه ریزی های انجام شده در کمیسیون اقوام و کمیته ارتحال امام خمینی (ره) همایشی با عنوان " امام خمینی احیاگر وحدت اسلامی " در شهرستان گنبد با حضور مشاور ریاست جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی به عنوان بالاترین مقام حوزه اقوام در کشور ، برنامه ریزی شده است.

مهاجر افزود : ‏وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب موجب دست یابی سریعتر و بهتر اهداف و آرمان های انقلاب خواهد شد ، داشتن اتّحاد باعث افزایش انگیزه و متمرکز شدن نیروها و افکار برای نیل به مقصود می گردد ، برگزاری این همایش بزرگ به بهترین شکل نمادی از وحدت در کشور و خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

معاون استاندار خطاب به فرماندار شهرستان های استان گفت: همه فرمانداران موظف هستند با محوریت فرمانداری شهرستان گنبد با استفاده از همه ظرفیت های خود و تسهیل شرایط حضور ائمه جمعه شیعه و سنی، نخبگان اقوام و مذاهب در اجرای هرچه بهتر این همایش اقدام نمایند.

گفتنی است همایش استانی« امام خمینی (ره) احیاگر وحدت اسلامی » روز پنجشنبه دوازدهم ماه جاری در محل امام زاده یحیی بن زید(ع) گنبد کاووس از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر برگزار خواهد شد .

 


جلسه هماهنگی همایش استانی امام خمینی (ره) احیاگر وحدت اسلامی برگزار شد

 

جلسه هماهنگی همایش استانی امام خمینی (ره) احیاگر وحدت اسلامی برگزار شد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .