عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شوراهای احیاء امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاهها فعال شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

شوراهای احیاء امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاهها فعال شود

شوراهای احیاء امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاهها فعال شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر فعال شدن هر چه سریعتر شوراهای احیاء امر به معروف و نهی از منکر، در دانشگاههای استان تأکید کرد.

"علی اصغر طهماسبی" در دومین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان در سال 94 ، اظهار کرد: این شورا در تمامی دانشگاههای استان به ریاست رئیس دانشگاه تشکیل خواهد شد و جلسات آن نیز باید بصورت ماهانه برگزار شده و خروجی و مصوبات جلسات برای دبیرخانه استانی ستاداحیاء ارسال گردد.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان با بیان اینکه فعالیت شوراهای احیاء اجرایی بوده و عملیاتی نیست، خاطرنشان کرد: اینکه دائماً به وضعیت پوشش و حجاب دانشجویان گیر داده و برخوردهای تند انجام دهیم، به هیچ عنوان مشکلی را حل نخواهد کرد.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان ادامه داد: هدف ما از فعال نمودن شوراهای احیاء در دانشگاهها، انجام فعالیتهایی در قالب فرهنگی و ارائه راهکارهای مفید از سوی این ستادها به دبیرخانه استان می باشد.

وی بیان کرد: اینکه امسال دولت از نظر مالی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد دلیل نمی شود که فعالیتهای فرهنگی را کنار بگذاریم و تأکید می کنیم به دلیل اهمیت موضوع ، فعالیت فرهنگی شوراهای احیاء امر به معروف و نهی از منکر را در دانشگاهها جدی بگیرید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر نقش پررنگ شبکه های اجتماعی در اطلاع رسانی و بعضاً پخش و گسترش شایعات، اظهار کرد: امسال دو انتخابات حساس و سرنوشت ساز را در پیش داریم و انتظاری که از رؤسای دانشگاهها داریم این است که به دلیل ایجاد شور و نشاط سیاسی در سال جدید تحصیلی بین دانشجویان، تمامی مسائل را به دقت رصد کنند.

طهماسبی خاطرنشان کرد: حساسیت در محیط های دانشجویی به مراتب بیشتر از محیط های اجتماعی است از اینرو کوچکترین غفلت و بی مبالاتی منجر به وقوع اتفاقات ناگوار و ناخوشایندی خواهد شد.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان در پایان گفت: همانطور که خوشبختانه تاکنون مشکلات سیاسی و امنیتی در حوزه های دانشجویی نداشته ایم ، انتظار داریم با مدیریت رؤسای دانشگاهها این روند ادامه داشته باشد و دانشجویان عزیز ما در محیطی امن و آرام به کسب علم و دانش بپردازند.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .