عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش 380 درصدی منابع تسهیلات بانکی برای حمایت از شرکت‌های نوآور گلستان


افزایش 380 درصدی منابع تسهیلات بانکی برای حمایت از شرکت‌های نوآور گلستان

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان از افزایش 380 درصدی منابع تسهیلات بانکی برای حمایت از شرکت‌های نوآور استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سیدمحمد دهنوی بعد از ظهر امروز در افتتاحیه رویداد سرمایه‌گذاری خطرپذیر ایران که با حضور 92 تیم از 37 نهاد سرمایه‌گذاری کشور در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: دنیای امروز دنیای نوآوری و استفاده از ایده‌های روز با استفاده از فناوری‌های نوین است.

 

وی ادامه داد: استان گلستان یکی از استان‌های با استعدادهای فراوان در حوزه نوآوری و فناوری است که باید به آنها توجه ویژه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: تمام تلاش ما در واگذاری منابع و تسهیلات موجود در استان این است که اولویت تسهیلات با شرکت‌های دانش بنیان، ایده‌های نوآورانه اشتغالزا و حمایت از جوانان طراح و خلاق است.

دهنوی گفت: بسیاری از جوانانی که این روزها به ما مراجعه می‌کنند می‌بینیم که نتوانستند سرمایه‌گذار برای تجاری سازی محصول و گسترش فعالیت جذب کنند.

وی اضافه کرد: خواهش من این است، نیاز نیست شما منابع خودتان را هزینه کنید بلکه از مدل‌های مختلف سرمایه‌گذاری بخصوص صندوق‌های خطرپذیر استفاده کنید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان بیان کرد: مشکل جدی اکثر این واحدها این است که به دلیل عدم توانایی در تامین تضامین نمی‌توانند از منابع بانکی استفاده کنند.

دهنوی گفت: راهکار بهتر برای تامین منابع این است که شما منابع خودتان را اهرمی برای ضمانت تسهیلات بانکی کنید و ما در حوزه تسهیلات بانکی برای واحدهای نوآوری استان 380 درصد افزایش را در نظر گرفته‌ و اختصاص داده‌ایم.

وی اضافه کرد: توجه به صندوق‌های بین‌المللی یکی دیگر از راهکارهای حمایت از ایده‌های نوآورانه و شرکت‌های دانش بنیان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: بسیاری از زیست بوم‌های ما با استان‌های همجوار مشترک است و بسیاری از تولیدات واحدهای خلاق و نوآورانه استان و همسایه‌های ما به صورت خام به فروش می‌رسد و با اقدام مشترک با کشورهای همسایه می‌توانیم از صندوق‌های بین‌المللی سرمایه را جذب کنیم.

دهنوی گفت: هر راهکار و کمکی که از سوی مدیران استان نیاز باشد تا از این واحدها حمایت شود ما با تمام توان حمایت می‌کنیم.

افزایش 380 درصدی منابع تسهیلات بانکی برای حمایت از شرکت‌های نوآور گلستان

افزایش 380 درصدی منابع تسهیلات بانکی برای حمایت از شرکت‌های نوآور گلستان

افزایش 380 درصدی منابع تسهیلات بانکی برای حمایت از شرکت‌های نوآور گلستان


 


 

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور اقتصادی
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .