عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بارش فکری نیروهای جوان، بهترین روش تصمیم سازی و تصمیم گیری در سازمان است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان:

بارش فکری نیروهای جوان، بهترین روش تصمیم سازی و تصمیم گیری در سازمان است

بارش فکری نیروهای جوان، بهترین روش تصمیم سازی و تصمیم گیری در سازمان است

 معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان گفت: بارش فکری نیروهای جوان سازمان، بهترین روش در جهت تصمیم سازی و تصمیم گیری در آن سازمان است.

حاجی گلدی کر روز سه شنبه 4 مرداد در دومین جلسه کمیته سرمایه انسانی و فرهنگ سازمانی در سال جاری، افزود: یکی از چالش های موجود در کشور بحث مدیریت سرمایه انسانی است لذا باید بر اساس ساختار اداری و فناوری‌های نوین اطلاعاتی اقدام کنیم.
وی اظهار کرد: وظیفه ما این است که علاوه بر گردآوری نیروهای جوان مجموعه و دریافت فکر و ایده های نو با تدوین راهبردهای مدیریت سرمایه انسانی در استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداریها همچنین افزایش انگیزه کارکنان با اجرای طرح های مطالعاتی و عملیاتی، در جهت استقرار نظام شایستگی، سازماندهی و استانداردسازی منابع انسانی گام برداریم. 
شایان ذکر است کمیته سرمایه انسانی و فرهنگ سازمانی ذیل کارگروه توسعه مدیریت استانداری، با طراحی سازوکارهای مناسب و بهره گیری از نقشه اصلاح نظام اداری در راستای تحقق اهداف و سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری گام برمی دارد.
در این جلسه در خصوص انتصابات، نقل و انتقال نیروها، راهبردهای مدیریت سرمایه انسانی و کمبود نیروها در برخی واحدها بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.


ارسال کننده خبر : معاونت توسعه مدیریت و منابع
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 243
  • کد خبر : 94303