عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد پشتیبانی و امدادرسانی به هموطنان سیل زده


جلسه ستاد پشتیبانی و امدادرسانی به هموطنان سیل زده

جلسه ستاد پشتیبانی و امدادرسانی به هموطنان سیل زده

جلسه ستاد پشتیبانی و امدادرسانی به هموطنان سیل زده استان یزد به ریاست سیدمحمدرضا سیدالنگی معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار و با حضور رسول حسام معاون هماهنگی پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور و جمعی از مدیران استانی و دستگاههای مرتبط برگزار شد.

 مهندس سیدالنگی معاون استاندار با بیان اینکه وسعت و عمق حادثه سیل یزد بسیار زیاد است،گفت: در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، رسالت و وظیفه انسانی ایجاب می کند تمام ظرفیت ها همسو شوند تا بتوان از درد و رنج مردم آسیب دیده از سیل کاست.

 وی افزود: با تمام توان و با بهره‌مندی از کلیه امکانات خود، تا رفع کامل مشکلات مردم در مناطق سیل‌زده و بازگشت آنها به زندگی عادی و پس از آن تا مرحله بازسازی بخشی از آسیب‌ها و خسارت‌ها، در کنارشان خواهیم بود.

 در این جلسه پیرامون ارسال کمک‌های لجستیکی و نیروهای امدادی به مناطق آسیب‌دیده و همچنین برنامه‌ریزی برای ایجاد شرایط مناسب زندگی هم‌وطنان گفتگو و تبادل نظر گردید و مقرر گردید با همکاری شهرداری های استان، شرکت آب منطقه ای و هلال احمر، تعدادی نیروی امدادی متخصص به همراه ۲۰ دستگاه لجن کش و کف کش جهت امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده از سیلاب اخیر به استان یزد اعزام شوند.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .