عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کاهش ۲۰ درصدی تلفات رانندگی در گلستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان خبر داد:

کاهش ۲۰ درصدی تلفات رانندگی در گلستان

کاهش ۲۰ درصدی تلفات رانندگی در گلستان

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان اظهار داشت: در مقایسه تطبیقی بین آمار تلفات ناشی از تصادفات رانندگی این استان از سال ۹۷ تاکنون، تعداد تلفات و فوتی ها روند کاهشی را نشان می دهد؛ به طوری که این آمار در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد کاهش داشته است.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در دومین جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل استان گلستان، تصادفات رانندگی را یکی از عوامل اصلی مرگ و میر و صدمات شدید جانی و مالی دانست و گفت: تبعات فراوان اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی موضوع به بحرانی برای توسعه اجتماعی و سلامت عمومی جامعه تبدیل شده است به طوری که هر ساله تلفات تصادفات رانندگی و افزایش تعداد مصدومان و معلولان ناشی از آن خانواده های زیادی را داغدار و درگیر عواقب این وقایع ناگوار می کند.

 وی افزود: این در حالی است که همکاری موثر شورای ترافیک استان و کمیسیون ایمنی راهها به همراه فعالیت مجدانه پلیس راهور ناجا و سایر دستگاه های عضو در مجموعه ترافیکی استان باعث شده روند صعودی تلفات ناشی از تصادفات رانندگی طی سال‌های اخیر تاحدودی کنترل شود.

 وی تاکید کرد: با عنایت به اهمیت موضوع و در راستای برنامه ریزی به منظور کاهش تعداد تلفات انسانی و نیز ارزیابی عملکرد فرمانداران، دبیرخانه شورای ترافیک استان به صورت فصلی آمار مربوط به تصادفات و تلفات ناشی از آن را از پزشکی قانونی اخذ و مورد بررسی قرار دهد.

در ادامه مسائل و موضوعات ترافیکی برخی شهرهای استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم برای حل آنها اتخاذ گردید.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .