عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبیین دستاوردهای دولت موجب امید افزایی بین مردم خواهد شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان:

تبیین دستاوردهای دولت موجب امید افزایی بین مردم خواهد شد

تبیین دستاوردهای دولت موجب امید افزایی بین مردم خواهد شد
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان گفت: تشریح و تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم موجب افزایش آگاهی مردم و امید افزایی بین مردم خواهد شد.
حاجی گلدی کر که در اول شهریور و آستانه هفته دولت در فرمانداری شهرستان بندرگز حضور یافت، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، از خدمات و زحمات همکاران شریف در فرمانداری شهرستان بندرگز و بخشداریهای تابعه تقدیر و تشکر نمود.
وی در ادامه سخنان خود گفت: با توجه به شعار اصلی هفته دولت امسال که "دولت مردم" اعلام شده است؛ لازم است همه مسئولان در ارتباط با مردم و خدمت به ایشان با تعهد و تلاش بیشتری انجام وظیفه نمایند و در این راستا لازم است همه مسئولان و اصحاب رسانه با تشریح و تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم موجب افزایش آگاهی مردم و و امید افزایی بین مردم خواهد شد.
وی بیان داشت: قرار گرفتن سند چشم انداز استان در افق 1404 مبتنی بر سند تحول دولت مردمی با رویکرد تجارت جهانی و مبتنی بر مزیت رقابتی باید محور و اساس تنظیم سندهای پیشرفت در شهرستان ها قرار گیرد.
حاجی گلدی کر گفت: توجه به رفاه و معیشت کارکنان، بیمه تکمیلی، اصلاح فرآیندهای اداری و ساختارهای سازمانی در الویت قرار دارد تا با افزایش انگیزه و رضایت شغلی کارکنان زمینه خدمت رسانی مطلوب به مردم فراهم گردد.
در این بازدید که پیری مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری و گرزین سرپرست اداره کل امور اداری و مالی استانداری، حاجی گلدی کر را همراهی می کردند؛ کارکنان فرمانداری و بخشداریهای تابعه در شهرستان بندرگز، در خصوص پیشنهادات، مسائل و مشکلات خود را با معاون استاندار و مدیران حاضر گفتگو کردند.

تبیین دستاوردهای دولت موجب امید افزایی بین مردم خواهد شد

ارسال کننده خبر : معاونت توسعه مدیریت و منابع
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .