عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت شهرستان گمیشان

با حضور معاون سیاسی استاندار انجام شد؛

مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت شهرستان گمیشان

مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت شهرستان گمیشان

مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت شهرستان گمیشان با حضور سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان، سقلی فرماندار گمیشان، نبوی زاده امام جمعه شهرستان، ملک مدیرکل راه شهرسازی استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری گمیشان، عصر امروز مراسم افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۸۵ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۶۶۱۶۷۱۲ میلیون ریال و ایجاد اشتغال ۹۶۶ نفر شهرستان گمیشان با حضور سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان برگزار گردید. 
مهاجر در سخنانی افزود: گفتمان دولت سیزدهم گفتمان خدمت در راه خدا است و این گفتمان برگرفته از اصول وعقاید ماست و این راه و روش پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت علیهم السلام  بوده است.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان نگاه ولایت مداری را رمز دیگر موفقیت دولت سیزدهم و تاکید ویژه  ریاست جمهوری دانست.
عدالت محوری نگاه بعدی دولت سیزدهم می باشد که همانطور مستحضرید در مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به استان با همین نگاه اعتبارات بیشتر از دیگر شهرستان ها به شهرستان کمتر برخوردار گمیشان اختصاص یافته است.
رویکرد دیگر دولت مردمی سیزدهم سلامت اقتصادی مدیران می باشد و در راستای همین رویکرد استاندار انقلابی دکتر زنگانه  مدیران استان را طبق مرام نامه ای متعهد نمودند که تعارض منافع موجب فساد می گردد.
حضور میدانی و عمل گرایانه رویکرد دیگر دولت سیزدهم می باشد و شاهد مثال آن حضور دوازده ساعت استاندار معزز در شهرستان گمیشان و برگزاری شورای اداری با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و برگزاری میز خدمت و حضور بدون واسطه در نماز جمعه گمیشان می باشد.
گفتمان دیگر دولت مردمی، کار جهادی و شبانه روزی  است زیرا که اگر ما مدعی به ادامه راه شهدا هستیم بایستی هم چون شهدا و رزمندگان ایثارگرانه و مخلصانه عمل کنیم.
خردگرایی دیگر ویژگی دولت سیزدهم می باشد که با استفاده از ظرفیت های داخلی و نخبگان بر اقتصاد درون زا تمرکز نموده ایم. 
هم چنین سقلی  فرماندار گمیشان نیز شرحی از اقدامات دولت ارائه نمودند وی گفت: اولین اقدام اثر گذار دولت واکسیناسیون کرونا بود، عضویت دائم در سازمان منطقه ای شانگهای، رشد چهل درصدی تجارت خارجی،بیمه رایگان سلامت برای ۵ میلیون نفر، مدیریت قطعی آب و برق و از جمله اقدامات دولت در سطح کلان می باشد.
در سطح شهرستان نیز  ۸۰ پروژه عمرانی داشته ایم که در هفته دولت ۶۶ پروژه افتتاح گردید .
تعداد پروژه های اقتصادی ۲۰۵ پروژه که ۱۹۳ پروژه به بهره برداری رسید و ۱۲ پروژه آغاز عملیات اجرایی شد.
سقلی با یاد آوری قطعی آب و برق در سال گذشته به مجاهدت و تلاش های صورت گرفته پرداخت که بحمدالله تنش آبی در بخش گلدشت و روستاهای ساحلی مرتفع گردید.
افتتاح مجتمع فرهنگی گمیش تپه پس از گذشت ۱۶ سال نشان دهنده نگاه ویژه دولت به مناطق محروم و تکمیل پروژه های نیمه تمام می باشد که این روند در سفر استاندار معزز به شهرستان تسریع گردید.
سایت پشتیبان پرورش ماهی در قفس که در طول چهار ماه فاز اول آن که دسترسی پرورش دهندگان ماهی را تسهیل نمود از نمونه اقدامات جهادی دولت در شهرستان گمیشان بود.
جهت رفع موانع تولید نیز تسهیلاتی بالغ بر سی میلیارد ریال به متقاضیان اعطا گردید.
وی در پایان بر مردمی بودن دولت سیزدهم به ریاست دکتر رئیسی شاخصی اثر گذار در رضایتمندی مردم دانست و همچنین به سفر دوازده ساعته استاندار معزز به شهرستان و برگزاری میز خدمت با حضور ایشان و برگزاری شورای اداری استان در شهرستان اشاره کرد.
هم چنین مدیریت شهرستان در اکثر روستاها میز خدمت جهادی برگزار نموده است. 

 

 مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت شهرستان گمیشان


مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت شهرستان گمیشان


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 292
  • کد خبر : 95113