عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست فعالان سیاسی، اجتماعی فرهنگی شهرستان مراوه تپه با معاون سیاسی استاندار


نشست فعالان سیاسی، اجتماعی فرهنگی شهرستان مراوه تپه با معاون سیاسی استاندار

نشست  فعالان سیاسی، اجتماعی فرهنگی شهرستان مراوه تپه با معاون سیاسی استاندار

 سید علی مهاجر امروز دوشنبه ۱۴ شهربور ۴۰۱ در نشست با فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان مراوه تپه افزود،‌ در دیدگاه استاندار گلستان هیچ تفاوتی و تبعیضی بین ۱۴شهرستان استان نیست و همه تلاش‌ها معطوف به رفع مشکلات زیرساختی استان است که در گذشته مورد غفلت قرار گرفتند.

مهاجر تصریح کرد: مردم ولی نعمت مسوولان هستند و مدیران باید همه تلاش خود را انجام دهند تا مشکلات مردم رفع یا به حداقل برسد.

وی از فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مراوه تپه خواست تا مسائل، مشکلات و مطالبات مردم و شهرستان خود را اولویت‌بندی و با همراهی مدیران برای رفع آن تلاش کنند.

فرماندار مراوه تپه نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان در بخش‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی و منابع طبیعی، گفت: برای استفاده بهنیه از این ظرفیت‌های خدادادی نیاز به جذب سرمایه‌گذار داریم.

لقمان قربانی افزود: با وجود اقدمات بسیار خوب نظام و دولت‌ها طی ۴۳ سال گذشته در مراوه‌تپه به سبب وسعت کمبودها و محرومیت‌ها، نیاز به کار و تلاش جهادی و مضاعف برای جبران عقب ماندگی‌ها داریم.

وی اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مراه‌تپه با همدلی خود، در سایه حمایت استاندار گلستان و مدیران کل استانی، عزم خود را برای توسعه و پیشرفت این شهرستان مرزی جزم کردند.

قربانی ادامه داد: احیای پروژه مغفول مانده سد چایلی که ۱۵ سال از شروع عملیات اجرایی آن می‌گذرد،اهالی ساکن در کاسه سد چایلی در بلاتکلیفی برای اجرای عملیات ساختمانی و طرح مانده اند.

وی افزود، گازرسانی به هفت روستا، احداث میدان دام و توسعه گردشگری سایت مختومقلی فراغی از برنامه‌های دولت سیزدهم در مراوه‌تپه است.

همچنین در این نشست برخی فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مراوه‌تپه نیز بابیان مسائل و مشکلات شهرستان، خواستار توجه ویژه مدیران ملی و استانی برای رفع کمبودها و عقب ماندگی‌های مراوه‌تپه شدند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .