عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دولت مصمم است با خدمات شبانه روزی، دشمن را ناکام کند.


دولت مصمم است با خدمات شبانه روزی، دشمن را ناکام کند.

دولت مصمم است با خدمات شبانه روزی، دشمن را ناکام کند.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر گفت: رسیدگی به مشکلات، افزایش امیدواری در مردم و تحقق شعار سال از راه های ناکامی دشمنان است و حسن انجام وظایف، فرصت هرگونه موج سواری را از دشمن سلب می کند. لذا دولت مصمم است با خدمت شبانه روزی به مردم، دشمنان را ناکام نماید.

حاجی گلدی کر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری خطاب به سران قوا و مسئولان، هدف دشمن مشغول کردن مسئولان با مسائل روزمره است. پس باید همه مسئولان وقت و تمرکزشان بر کارهای اساسی و پیشرفت کشور باشد.

وی ادامه داد:حضور میلیونی مردم در پیاده روی اربعین، حضور مقتدارانه رئیس جمهور در اجلاس شانکهای و مواضع مدبرانه ایران در برجام، نشان از اقتدار و آگاهی نظام و دولت جمهری اسلامی است. در این راستا و با توجه به تلاش های شبانه روزی کارگزاران نظام، جهاد تبیین و آگاهی بخشی از خدمات و دستاوردهای نظام از مهمترین وظایف ماست که موجبات رضایتمندی را فراهم نموده و سرمایه اجتماعی را افزایش می دهد. از سویی، حفظ انسجام و وحدت مهمترین عنصر امنیت و پیشرفت کشور می باشد که دشمنان نظام همواره با روشهای مختلف، درصدد تضعیف وحدت کشور هستند که به حول و قوه الهی و درایت و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و بیداری مردم، روز به روز این انسجام و وحدت در سطح ملی و جهان اسلام مستحکم تر و رو به گسترش می باشد.

شایان ذکر است جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر در روز دوشنبه مورخ 25 مهر 1401 با حضور ائمه جمعه اهل تسنن و شیعه شهر آزادشهر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، مدیران ستادی استانداری، فرماندار، بخشدار بخش مرکزی آزادشهر، مدیران شهرستانی و اعضای شورای تامین شهرستان برگزار گردید.

گفتنی است در بخش دیگری از برنامه بازدید معاون استاندار از شهرستان آزادشهر، جلسه ای با حضور ایشان با کارکنان فرمانداری و بخشداریهای تابعه برگزار و در خصوص موضوعات اداری و سازمانی بحث و تبادل نظر شد.

دولت مصمم است با خدمات شبانه روزی، دشمن را ناکام کند.

 

دولت مصمم است با خدمات شبانه روزی، دشمن را ناکام کند.

 

دولت مصمم است با خدمات شبانه روزی، دشمن را ناکام کند.

 




ارسال کننده خبر : معاونت توسعه مدیریت و منابع
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .