عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اساس خود حفاظتی ، حفاظت از نفس است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در همایش توجیهی خود حفاظتی ادارات :

اساس خود حفاظتی ، حفاظت از نفس است

 

اساس خود حفاظتی ، حفاظت از نفس است

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: خود حفاظتی در ادارات و مجموعه ها بسیار مهم است ، ولی اساس خود حفاظتی ، حفاظت از نفس است ، خود حفاظتی را از خودمان و نفسمان باید شروع کنیم و برای این مهم حتما باید برنامه داشته باشیم.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛ "سیدعلی مهاجر" در همایش توجیهی خود حفاظتی ادارات اظهار داشت : مدیر ، حراست و بسیج در هر سازمانی ، اضلاع یک مجموعه هستند که باید برای رسیدن به اهداف سیستم و نظام با تعامل و هماهنگی با یکدیگر همراه شوند ، این سه ضلع هرگز نباید جزیره و از هم جدا شوند.

وی افزود : اولین وظیفه ی بسیج جذب است، بعد از جذب افراد میتواند آنها را سازماندهی و آموزش دهد ، این جذب مطمئنا با روحیه نشاط و خوش رویی اتفاق خواهد افتاد ، حراست نیز به عنوان فیلتر یک مجموعه اگر نتواند اعتماد افراد مراجعه کننده و گزارش دهنده را جلب نماید ، بار سنگینی از بی اعتمادی را در پی خواهد داشت.

جانشین شورای تامین استان با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور افزود : خوشبختانه در استان علی‌رقم تلاش های معاندین نظام ، مشکلات کمتری داشتیم که در سایه ی وحدت ، همدلی ، اخلاص و تلاش دست اندرکاران ، از شورای تامین ، مجموعه ی انتظامی ، اطلاعاتی و مدیران اجرایی بدست آمده است که باعث شد هزینه های نظام در استان بسیار کم شود.

معاون استاندار با اشاره به هفته وحدت بیان داشت : حد فاصل میلاد حضرت رسول به روایات شیعه و سنی است ، با هوشمندی و فرصت شناسی امام راحل ، هفته وحدت نام گذاری شده است که تحدید های بسیاری را از امت اسلام و کشور برطرف کرده است.
وی ادامه داد : وحدت را از ابعاد مختلف می توان بررسی کرد ، وحدت مذهبی ، وحدت ملی ، وحدت اداری ، حتی این جلسه نیز می تواند نمادی از وحدت مدیران ، حراست و مجموعه بسیج ادارات باشد.
مهاجر گفت : این صندلی‌های مسئولیت امانتی است که خون شهیدان بسیاری برای آن ریخته شده است ، حق نداریم در سیستم های اداری با حب و بقض رفتار کنیم ، حق نداریم ولی نعمتان انقلاب را نبینیم و هرجور که میخواهیم رفتار کنیم ، وقت ما برای مردم و خدمت به مردم است ، باید همایش ها و اینگونه برنامه ها بعد از ساعات اداری برگزار شود، حتی نماز جماعت در ادارات نیز باید در کمترین زمان ممکن اجرا شود ، که وقت مدیران و کارکنان را در ارائه خدمت به مردم کمتر گرفته شود.

 

 

 

 

اساس خود حفاظتی ، حفاظت از نفس است

 

اساس خود حفاظتی ، حفاظت از نفس است

 

اساس خود حفاظتی ، حفاظت از نفس است

 

اساس خود حفاظتی ، حفاظت از نفس است

 

اساس خود حفاظتی ، حفاظت از نفس است

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .