عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد


جلسه شورای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد

جلسه شورای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد

جلسه شورای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان، در سالن جلسات ستاد احیاء استان برگزار شد.

"علی اصغر طهماسبی" در این جلسه دستور کار جلسه مبنی بر تشریح قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر را به سمع و نظر حاضرین رساند.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان با ارائه توضیحاتی در خصوص قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و همچنین طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر، به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته ستاد در سه ماهه اول سال 94 پرداخت.

وی تنظیم و ابلاغ  برنامه های سال برای معاونین استان و ستادهای شهرستان و شورای امر به معروف و نهی از منکر، سرکشی از ستاد احیاء شهرستان ها جهت بررسی نقاط قوت و ضعف، برگزاری منظم جلسات شورای ستاد و شورای معاونین، انتخاب معاونین سازمان ها و ادارات و برنامه ریزی ستاد احیاء استان، ارسال طرح طلایه داران برای استان و شهرستان ها و مکاتبه با دانشگاه ها و نهادهای فرهنگی استان و تعیین خط مشی پژوهشی در باب امر به معروف و نهی از منکر را از مهمترین اقدامات ستاد در سه ماهه اول سال 94 بر شمرد.

طهماسبی در ادامه با بیان موادی از قانون؛ حمایت، دقت و اهتمام جدی اعضاء را در اجرای برنامه های آتی ستاد بسیار ضروری و مهم دانست و افزود: با تصویب این قانون اکنون این ستاد می تواند با پشتوانه قوی تر و فراغ خاطر بیشتری به فعالیت بپردازد که این مستلزم انجام کار کارشناسی، علمی و بدور از هر گونه شتاب و عجله است.

در این جلسه همچنین قزوهی جانشین دبیر ستاد احیاء استان اظهار کرد: وظیفه اصلی ستاد که همان فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است به قوت خود باقی بوده و اینکه با تصویب قانون، ستاد وارد مرحله جدیدی می شود نافی رسالت اصلی ستاد نخواهد بود بلکه در حال حاضر با وجود این قانون، ستاد ضابطه مند تر شده و آمران و ناهیان از حمایت قانونی برخوردار خواهند بود.

در این جلسه مصوب شد هر یک از اعضای شورای ستاد احیاء، نظرات کارشناسی خود را در رابطه با مواد و تبصره های قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و همچنین شیوه های اجرایی شدن طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر، حداکثر ظرف مدت 10 روز به دبیرخانه ستاد احیاء استان اعلام نمایند.

جلسه شورای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد

 

جلسه شورای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد

 

جلسه شورای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .