عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فلش ناکارآمدی برخی مدیران و مسئولان را نباید به سمت کل نظام و انقلاب گرفت

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست با جوانان فعال شهرستان گالیکش : :

فلش ناکارآمدی برخی مدیران و مسئولان را نباید به سمت کل نظام و انقلاب گرفت

فلش ناکارآمدی برخی مدیران و مسئولان را نباید به سمت کل نظام و انقلاب گرفت

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت : فلش ناکارآمدی برخی مدیران و مسئولان را نباید به سمت کل نظام و انقلاب گرفت، مطمئنا قاطبه مدیران و کارکنان ادارات و نهادها در جمهوری اسلامی افراد با تقوا و پاکدست هستند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛ "سیدعلی مهاجر" در نشست با جوانان فعال شهرستان گالیکش اظهار داشت : در دولت سیزدهم هیچ تعارفی با مدیران کم کار نداریم و در صورت احراز کم کاری و خطا از سوی آنها، بلافاصله کنار گذاشته می شوند. در گلستان نیز چندین مدیر که در این دولت منصوب شده بودند، پس از احراز کم کاری و عدم توانمندی آنها بلافاصله کنار گذاشته شدند.

وی ادامه داد : جوانان باید مطالبه‌گر و پویا باشند و به عنوان دیده‌بان استاندار و فرمانداران مسائل و مشکلات و خطاهای احتمالی مدیران ادارات و نهادها را به آنها گزارش کنند.

مهاجر با اشاره به تلاش دشمنان در فضای مجازی برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم بالاخص جوانان گفت: امروز دشمن از پیشرفت‌های ایران اسلامی و موفقیت‌هایی که دولت سیزدهم طی یک سال و نیم گذشته در اقتصاد و توسعه روابط با شرق و کشورهای منطقه بدست آورده، ناراحت است و به همین خاطر با بزرگ‌نمایی برخی مشکلات و کم‌رنگ جلوه دادن دستاوردهای نظام به دنبال القای ناامیدی در مردم و جوانان است.

وی افزود : امروز دشمن با فضای مجازی و غول رسانه‌ای خود به جنگ با نظام اسلامی پرداخته و می‌خواهد چهره‌ای از ایران مجازی که در اندیشکده‌های خود آنرا ترسیم کرده ، به جای ایران واقعی و دستاوردهای آن به خورد مردم و جوانان بدهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اضافه کرد: دشمنان با حمایت از حوادث و اغتشاشات در برخی نقاط کشور و سناریوی کشته سازی‌هایی که خود آن‌را انجام داده، قصد فریب جوانان انقلابی ایران را دارد که متاسفانه برخی از جوانان و نوجوانان ما هم فریب این تبلیغات را خوردند ، نمی‌گویم که مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه وجود ندارد اما موفقیت‌ها و دستاوردهای زیادی هم در ۴۳ سال گذشته به دست آوردیم که باید دیده شود ضمن اینکه امروز همه تلاش دولت و مدیران آن رفع مشکلات و گشایش در مسائل اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان است.

مهاجر همچنین از اهتمام ویژه دولت جهت استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان افزود: در استان گلستان هم تعداد قابل توجهی از مدیران از نیروهای جوان و دهه شصتی هستند و به طور کلی سن مدیران در این استان شمالی از ۵۵ به ۴۵ سال و مدرک تحصیلی مدیران آن هم یک پله ارتقا یافته است.

وی تشکیل شورای مشورتی جوانان و هیات‌های اندیشه‌ورز در استان و شهرستان‌ها از سوی دولت سیزدهم را فرصت خوبی برای مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم سازی‌های مدیران دانست و ابراز امیدواری کرد : با هوشیاری و آگاهی نسل جوان یک‌بار دیگر پشت دشمن در توطئه اخیر به زمین زده شود.


 



ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .