عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعارض منافع، عامل بروز فساد و مانع بهبود و رفع مشکلات

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست با مسئولان مراکز اقامتی ترک اعتیاد استان :

تعارض منافع، عامل بروز فساد و مانع بهبود و رفع مشکلات

تعارض منافع، عامل بروز فساد و مانع بهبود و رفع مشکلات

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت : به وجود آمدن موقعیت‌های تعارض منافع در هر بخشی، عامل بروز فساد و مانع بهبود و رفع مشکلات است. این موضوع دامن‌گیر کمپ‌های ترک اعتیاد نیز شده است، باید با یکدیگر همراه شویم تا تعارض منافع ها را از بین برده و مشکلات پیش رو را رفع نماییم. مطمئنا در این مسیر با کسی تعارف نداریم و اگر محرض شود شخص و مسئولی مباحث و منافع شخصی را وارد کار کرده است با او برخورد خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛ "سیدعلی مهاجر" در نشست با مسئولان مراکز اقامتی ترک اعتیاد استان اظهار داشت : وفاق و هم‌دلی بین عوامل اجرایی درمان در حوزه اعتیاد و مسئولین دولت باعث پیشرفت کارها و تسهیل در روند فعالیت‌ها خواهد بود و لازمه پیشرفت و موفقیت در مسائل اجتماعی، همکاری و همراهی متولیان امور با یکدیگر است، بدلیل پیچیدگی مسائل اجتماعی لازم است که دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مربوطه به دقت بررسی و از اعمال نظر شخصی به دور باشد.

وی افزود : باید با اعتماد به یکدیگر با ارتباط مستمر از طریق نمایندگان شما که پل ارتباطی ما و شما خواهند بود به هدف مشترک خود برسیم. قطعا پیگیری مستمر شما در این راه موثر خواهد بود تا ان‌شاءالله اتفاقات مثبت رقم خورده و باری از دوش خانواده‌های آسیب دیده برداشته شود.


تعارض منافع، عامل بروز فساد و مانع بهبود و رفع مشکلات

  

تعارض منافع، عامل بروز فساد و مانع بهبود و رفع مشکلات

 



ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .