عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دغدغه‌ی قشر زحمت‌کش عشایر، دغدغه‌ی مسئولین در دولت مردمی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار دردر جلسه مشترک امور عشایری سه استان گلستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی:

دغدغه‌ی قشر زحمت‌کش عشایر، دغدغه‌ی مسئولین در دولت مردمی است

دغدغه‌ی قشر زحمت‌کش عشایر، دغدغه‌ی مسئولین در دولت مردمی است

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت : دولت مردمی به دنبال رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم است و دغدغه‌ی قشر زحمت‌کش عشایر نیز، دغدغه‌ی مسئولین در دولت مردمی است و این جلسه به منظور رفع مشکلات و دغدغه‌های جامعه عشایری برای چندمین بار برگزار شده و برای رفع مشکلات این قشر زحمت‌کش در حوزه بهداشت، آب شرب، سوخت، آرد و تامین امنیت عشایر تبادل نظر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛ "سید علی مهاجر " در جلسه مشترک امور عشایری سه استان گلستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی ، با اشاره به لزوم تشکیل کمیته تنظیم زمان کوچ عشایر، تاکید کرد: تشکیل چنین جلسه‌ای و برگزاری این کمیته برای تعیین زمان کوچ عشایر در مرداد ماه سال آینده ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود : تامین آب شرب عشایر استان گلستان و بررسی محاسبه آزاد آب بهاء جامعه عشایری از مشکلاتی است که اداره آب و فاضلاب باید در مدت یک ماه پیگیری و رفع نماید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خواستار مجازات عاملان ناامنی در مناطق عشایری استان شد و تاکید کرد: متخلفان و عاملان ناامنی در مناطق عشایری استان باید به اشد مجازات برسند چرا که اگر به این مهم دقت نشود زمینه‌ساز بروز مشکلات قومی و مذهبی می‌شود.

مهاجر ضمن تاکید بر تامین امنیت جامعه عشایری توسط شورای تامین و فرمانداران شهرستان‌های عشایرنشین اظهار داشت: در صورت وقوع هر گونه اتفاق، فرماندار حوزه استحفاظی باید پاسخگوی باشد. به طور قطع کسی که بخواهد از خط قرمزها عبور کند باید با او قاطعانه برخورد شود.

وی بیان داشت : جامعه عشایری از اقشار تولیدگر و پرمنفعت برای کشور و جزو مردمان خوب هستند که امام راحل از آنها به عنوان ذخیره انقلاب یاد کردند. قطعا همان‌گونه که نسبت به عشایر خوشبین و مهربان هستیم باید قانون و قانون‌مداری را نیز سرلوحه کار خود قرار دهیم.

همچنین افزود : بلاتکلیفی سایت اسکان بهارمیدان که برای اسکان عشایر استان گلستان راه اندازی شده است، تنها بدلیل عدم صدور کد روستایی از معضلاتی است که زیبنده جامعه‌ی عشایری نبوده و لازم است مسئولان در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام نمایند‌.

گفتنی است : معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و دادستان مرکز استان و مدیران ذیربط از خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز در این جلسه حضور داشتند .

 

دغدغه‌ی قشر زحمت‌کش عشایر، دغدغه‌ی مسئولین در دولت مردمی است

 

دغدغه‌ی قشر زحمت‌کش عشایر، دغدغه‌ی مسئولین در دولت مردمی است

 

دغدغه‌ی قشر زحمت‌کش عشایر، دغدغه‌ی مسئولین در دولت مردمی است

 



 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .