عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعزام اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران گلستان به دوره آموزشی در مشهد

مدیر کل مدیریت بحران گلستان خبر داد:

اعزام اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران گلستان به دوره آموزشی در مشهد

اعزام اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران گلستان به دوره آموزشی در مشهد

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان به دوره آموزشی مدیریت بحران  در مشهد مقدس اعزام می‎شوند.

صادق‎علی مقدم صبح امروز در گفت‎وگو با پایگاه اطلاع‎رسانی مدیریت بحران استان گلستان در گرگان اظهار کرد: این دوره آموزشی چهار روزه تحت عنوان «غدیر دو»، توسط سازمان مدیریت بحران کشور وبه میزبانی استان خراسان رضوی برنامه‎ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی از تاریخ 26 تا 29 مرداد ماه سال جاری و  با شرکت استان‎های گلستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، یزد، سیستان و بلوچستان و کرمان برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اعلام لیست اعضای شورای هماهنگی از سوی سازمان مدیریت بحران کشور اذعان کرد: پیگیر شرکت همه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در این دوره هستیم، اما فعلا بر اساس اسامی اعلام شده از سوی سازمان مدیریت بحران کشور برای شرکت در این دوره برنامه‎ریزی خواهیم کرد.      

مقدم ادامه داد: براساس ابلاغیه وزیر کشور در این دوره تنها مدیران عضو شورا شرکت خواهند کرد و پذیرش کسی دیگر به عنوان جانشین مدیر قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: برای دستگاه‎هایی که برای شرکت در این دوره انتخاب شده‎اند، طی نامه‎ای خواسته شد تا مشخصات خود را هر چه سریعتر به این اداره کل ارسال کنند.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به برگزاری این دوره در سال‎های گذشته بیان کرد: در چند سال گذشته دوره «غدیر» برای مدیران وقت دستگاه‎های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران برگزار شد و اکنون با تغییر مدیران در استان‎ها قرار شد، این دوره دوباره تحت عنوان «غدیر دو» برگزار شود.

مقدم تصریح کرد: در این دوره مخاطبان با موضوعات مدیریت امداد و نجات و جست‎وجو، مدیریت شریان‎های حیاتی، مباحث امنیتی و غیره آشنا خواهند شد.

وی یادآور شد: این دوره آموزشی همچون دوره پیشین کارگاهی و بر اساس سناریو وکارخواست‎ها طراحی شده است و اعضاء شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با دیگر استان‎ها در زمینه موضوعات مختلف طرح شده به مباحثه و تبادل نظر خواهند پرداخت.


ارسال کننده خبر : اداره کل مدیریت بحران
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : havades
  • بازدید : 1662
  • کد خبر : 9715