عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسانه مهمترین ابزار جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای تقریب مذاهب اسلامی :

رسانه مهمترین ابزار جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی است

رسانه مهمترین ابزار جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی است

 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت : مهمترین ابزار دشمن در جنگ ترکیبی، رسانه و فضای مجازی است تا از این طریق با ایجاد سیاست تفرقه افکنانه به انقلاب اسلامی آسیب وارد نمایند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان : "سیدعلی مهاجر" در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای تقریب مذاهب اسلامی ضمن قدردانی از خبرگزاری ایسنا و دیگر برگزار کنندگان این جشنواره گفت : دشمن در جنگ رسانه‌ای نامتقارن با ابزار رسانه و فضای مجازی به دنبال تردید افکنی و ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب در ایران اسلامی است و استان گلستان که نماد وحدت اسلامی در کشور است همواره مورد هجمه دشمن قرار داشته است.

وی ادامه داد : امروز رسانه‌های انقلابی و جهادی بعنوان رزمندگان خط مقدم جنگ رسانه‌ای با تبیین انقلاب و ترویج وحدت، این حربه دشمن را می‌توانند خنثی نمایند، برای خنثی کردن حربه تفرقه‌افکنانه دشمنان در جنگ ترکیبی باید به خط سیر امامین انقلاب بازگردیم، اگر امروز ضربه‌ای از ناحیه دشمن می‌خوریم به علت فاصله گرفتن از فرامین امامین انقلاب است.

معاون استاندار بیان داشت : دولت سیزدهم خصوصا در گلستان ، توجه خاصی به ظرفیت اقوام و مذاهب اسلامی داشته است، رسانه‌ها می‌توانند اقدامات دولت در بهره‌گیری از ظرفیت اقوام و مذاهب را که در ادوار مختلف کم سابقه بوده در جهت ترویج وحدت و همزیستی بین اقوام و مذاهب ، اطلاع رسانی نمایند.

مهاجر با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان و تسلیت سال‌روز شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت : سردار سلیمانی منادی وحدت در ایران اسلامی و جهان اسلام بود. اخلاص، مردم‌داری‌ و فراجناحی بودن شهید سلیمانی، او را محبوب قلوب‌ امت اسلامی از شیعه و سنی و حتی دیگر ادیان الهی ساخت.

آخوند ابوبکر خوجملی دستیار ویژه استاندار گلستان در امور اهل سنت هم در این مراسم با قدردانی از همراهی همیشگی مردم استان در مسیر تقویت وحدت و هم‌دلی، گفت : وحدت حاکم بر این استان به برکت وجود اقوام روشن و آگاه نسبت به مسایل روز جامعه است، همراهی علما و بزرگان استان از جمله استاندار و نماینده ولی فقیه نیز در تقویت تقریب مذاهب ساکن گلستان بسیار تأثیرگذار است.

وی ابراز امیدواری کرد: با حرکت کشور به سمت تحقق آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب وحدت حاکم بر ایران اسلام به ویژه گلستان استحکام بیشتری پیدا کند.

 

رسانه مهمترین ابزار جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی است

 

رسانه مهمترین ابزار جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی است

 

رسانه مهمترین ابزار جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی است

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .