عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تصویب اساسنامه منطقه آزاد اینچه‌برون در شورای نگهبان


تصویب اساسنامه منطقه آزاد اینچه‌برون در شورای نگهبان

تصویب اساسنامه منطقه آزاد اینچه‌برون در شورای نگهبان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: کلیات اساسنامه و جزئیات نقشه منطقه آزاد اینچه‌برون توسط شورای نگهبان تائید و برای ابلاغ به شورایعالی منطقه آزاد ارسال شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سیدمحمد دهنوی عصر امروز در حاشیه جلسه توسعه صادرات غیرنفتی استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان در خصوص آخرین وضعیت اساسنامه منطقه آزاد اینچه‌برون اظهار کرد: منطقه آزاد اینچه‌برون یکی از مسائل مهم ایجاد تحول اقتصادی در استان گلستان است که مورد درخواست استان در سفر ریاست محترم جمهور به گلستان نیز بوده است.

وی گفت: شورای نگهبان روز گذشته کلیات اساسنامه و جزئیات نقشه منطقه آزاد اینچه‌برون را تائید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: این موضوع برای ابلاغ به استان به شورایعالی منطقه آزاد ارسال شده و این شورا باید در کمتر از یک ماه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل را مشخص و به استان ابلاغ شود.

دهنوی بیان کرد: همزمان با این موضوع، فاز مطالعاتی منطقه آزاد اینچه‌برون را از چند ماه گذشته پیگیری کردیم و دو فاز این طرح مالعاتی ارائه شده و فاز نهایی آن باقی مانده که روزهای آینده ارائه خواهد شد.

وی گفت: پس از ارائه فاز نهایی توسط مشاور، انشاالله در دهه فجر شاهد راه‌اندازی منطقه آزاد خواهیم بود و رسما با دریافت کد منطقه آزاد، شاهد عملیاتی شده این منطقه هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: برای سرمایه‌گذاری در این منطقه زون‌بندی‌هایی شکل گرفته و پس از ابلاغ کد منطقه آزاد و معرفی اعضا و مدیرعامل منطقه آزاد، بلافاصله اقدامات سرمایه‌گذاری و اجرایی را انجام خواهیم داد.

دهنوی تاکید کرد: بخشی از قراردادها و شروع به کار سرمایه‌گذاران منوط به تائید نهایی و انعقاد قرارداد نهایی بوده که با ابلاغ منطقه آزاد به استان این فرآیند تسریع خواهد شد.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور اقتصادی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .