عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خبرنگاران دلسوز و وحدت آفرین که در مدیریت بحران گازی اخیر کمک کردند شایسته‌ی تقدیر هستند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز گلستان :

خبرنگاران دلسوز و وحدت آفرین که در مدیریت بحران گازی اخیر کمک کردند شایسته‌ی تقدیر هستند

خبرنگاران دلسوز و وحدت آفرین که در مدیریت بحران گازی اخیر کمک کردند شایسته‌ی تقدیر هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با قدردانی از تلاش خبرنگاران استان برای اطلاع ‌رسانی مطلوب و بهنگام در روزهای سرد و یخ‌بندان و بحران گازی اخیر اظهار داشت: خبرنگاران دل‌سوز و وحدت آفرین استان که در مدیریت بحران اخیر کمک‌رسان مسئولان و خادمان مردم بودند، شایسته‌ی تقدیر هستند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛ "سیدعلی مهاجر" با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز گلستان ، خبرنگاران را پل ارتباطی مردم و مسئولان دانست و از آن‌ها خواست علاوه بر همراه ساختن مردم در مدیریت مصرف خصوصا در بحران گازی اخیر، مطالبه‌گری برای رفع نیازها و کمبودهای زیرساختی استان را متوقف نکنند و از ظرفیت خود برای انتقال دغدغه مردم به مسئولان استفاده کنند.

وی افزود : اقدام هدفمند خبرنگاران استان در کمک به مدیریت بحران، وحدت‌آفرین بود و در این مدت تلاش خوبی برای بسیج همه ظرفیت‌ها در پیش‌گیری از قطعی گاز انجام شد.

معاون استاندار، تبیین شرایط برای امیدآفرینی در جامعه را یکی از کارکردهای خبرنگاران برشمرد و بیان داشت : از زمان روی کارآمدن دولت سیزدهم، اقدامات موثر و زیربنایی بسیاری در استان انجام شد که انعکاس آن در رسانه‌ها، موجب امیدآفرینی در مردم خواهد شد.

مهاجر به اقدامات مخرب برخی از رسانه‌های استان با انعکاس معکوس واقعیت‌ها و دست‌چین کردن اظهار نظرهای مدیران استان از جمله استاندار، و تخریب آنها انتقاد کرد و افزود: از زمان بروز سرمای اخیر، مدیران گلستان در تلاش بی‌وقفه همه توان خود را برای عبور کم‌هزینه از این شرایط بکار گرفتند و توانستند با حداقل خسارت اوضاع را مدیریت کنند اما برخی رسانه‌ها با بروز کوچکترین مشکل، چشم خود را بر همه خدمات بسته و اقدام به تخریب مدیران و دولت می‌کنند.

وی ادامه داد : با وجود گذشت کمتر از ۲ سال از عمر دولت سیزدهم، اقدامات انجام شده در استان بسیار بیشتر از انتظار بوده است که به ثمر نشستن آن در آینده می‌تواند گلستان را بیش از گذشته در مسیر تحول و پیشرفت قرار دهد.

همچنین خاطرنشان کرد: خبرنگاران رسانه‌های گلستان باید تعارف را با مدیران دستگاه‌ها برای طرح مشکلات مردم و دریافت پاسخ آن‌ها کنار بگذارند و بیش از گذشته در راستای پیشرفت منطقه اثر گذار باشند، مسائل و مشکلات مردم باید بی‌واسطه و از طریق خبرنگاران به گوش مدیران برسد که انجام مدوام آن، می‌تواند به کاهش دغدغه‌های استان بی‌انجامد.

غلامرضا رجایی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز گلستان هم گزارشی از وضعیت این مرکز ارائه داد و گفت: مطالبه‌گری مردم از دستگاه‌ها، کمک به توسعه استان و پیاده‌سازی تفکرات دولت سیزدهم از سوی مسئولان ارشد استان در این رسانه جزو اولویت‌ها در شرایط کنونی بوده و با جدیت پیگیری می‌شود.

خبرنگاران دلسوز و وحدت آفرین که در مدیریت بحران گازی اخیر کمک کردند شایسته‌ی تقدیر هستند

 

خبرنگاران دلسوز و وحدت آفرین که در مدیریت بحران گازی اخیر کمک کردند شایسته‌ی تقدیر هستند

 



ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .