عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همکاری مشترک حوزه مشاور جوان استانداری و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای


همکاری مشترک حوزه مشاور جوان استانداری و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای

همکاری مشترک حوزه مشاور جوان استانداری و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای

در راستای ایجاد زمینه لازم به جهت مهارت آموزی جوانان در رسته های شغلی متناسب با بازار کار استان، حوزه مشاور جوان استانداری و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همکاری مشترک خواهند داشت.

مشاور جوان استانداری گلستان با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات بخش اعظمی از جوانان جویای کار استان، نداشتن حرفه و مهارت خاص و عدم آشنایی با بازار کار می باشد، از این رو علیرغم آنکه موضوع اشتغال از وظایف این مجموعه نمی باشد لیکن با توجه به دغدغه های جوانان، تلاش کردیم با استفاده از ظرفیت های موجود و با هم افزایی با برخی نهادها، در این راستا گام برداریم.

علی نصیبی گفت: در این بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با توجه به قابلیت ها در زمینه ارتقا توانمندی های شغلی و برگزاری آموزش ها مطابق با استاندارد روز، از مجموعه هایی بوده که می تواند در راستای مهارت آموزی جوانان مطابق با نیازهای بازار کار، نقش آفرین باشد.

وی افزود: خوشبختانه مهندس تیرانداز مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای نیز در این زمینه تعامل مناسبی داشته و پس از نشست مشترک این حوزه با اداره کل مذکور، مقرر شد همکاری و هم افزایی لازم بین دو مجموعه صورت پذیرد.

علی نصیبی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی به صورت کاربردی و متناسب با نیازهای بازار کار استان، ارائه مشاوره های هدایت شغلی، ارتقا فرهنگ مهارت آموزی بین جوانان استان، و ... بخشی از همکاری های دو مجموعه خواهد بود.

مشاور استاندار گلستان در امور جوانان اظهار داشت: در این بین نیاز است مشاور جوان فرمانداری ها نیز با توجه به امکانات و ظرفیت ها و وظایف سازمانی ادارات شهرستانی فنی و حرفه ای در راستای ایجاد تعامل دوسویه و ترغیب جوانان به استفاده از دوره های آموزشی آن مجموعه گام بردارند.

علی نصیبی گفت: با توجه به آنکه استفاده از همه ظرفیت ها در جهت ایجاد اشتغال، از جمله تاکیدات دکتر صادقلو استاندار محترم گلستان می باشد سعی داریم در آینده نزدیک با برگزاری جلسات کاری مشترک با ادارات و سازمان های مرتبط و هم افزایی با آنان، به حد خود در این زمینه گام برداریم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .