عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نماد بورسی پتروشیمی گلستان بازگشایی شد


نماد بورسی پتروشیمی گلستان بازگشایی شد

نماد بورسی پتروشیمی گلستان بازگشایی شد

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: نماد بورسی پتروشیمی گلستان در فرابورس بازگشایی و امکان خرید و فروش سهام این پروژه برای متقاضایان امکان‌پذیر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سیدمحمد دهنوی صبح امروز چهارشنبه 17 خرداد 1402، اظهار کرد: پس از قبول افزایش سرمایه هلدینگ خلیج فارس توسط سازمان بورس و اوراق بهادار، صبح امروز نماد بورسی پتروشیمی گلستان(شستان) در بازار پایه فرابورس بازگشایی و امکان خرید و فروش سهام این پروژه برای متقاضایان امکان‌پذیر شده است.

وی ادامه داد: با نتیجه بخشی این پروژه و ورود هلدینگ خلیج فارس به پروژه پتروشیمی گلستان بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام و ۲ هزار شغل مستقیم و ۳ هزار شغل غیر مستقیم ایجاد خواهد شد که به عنوان بزرگترین سرمایه‌گذاری تاریخ استان گلستان محسوب می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: همچنان توصیه ما این است که صاحبان سهم در فروش سهم خود عجله نکنند چون به امید خدا آینده‌ای درخشان در انتظار این پروژه خواهد بود.

دهنوی افزود: دولت با همراهی دستگاه قضایی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در‌ گلستان به وعده خود عمل کرد و این پروژه خوشبختانه پس از سال‌ها به سرانجام مناسبی رسیده است.

وی تاکید کرد: به امید پروردگار در سفر دوم رییس جمهور به گلستان عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی گلستان آغاز خواهد شد.

گفتنی است، با سرمایه‌گذاری توسط هلدینگ خلیج فارس در پروژه پتروشیمی گلستان درصد افزایش سرمایه ۹۵۷ درصد خواهد بود که سرمایه ثبتی شرکت از ۴۷.۳ میلیارد تومان به ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

همچنین سهامداران این پروژه در قبال افزایش سرمایه به ازای هر سهم تعداد ۳ سهم جایزه دریافت خواهند کرد.

 

 



ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور اقتصادی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .