عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » به دست پربرکت رئیس جمهور از رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت گلستان تجلیل شد

در روز صنعت و معدن :

به دست پربرکت رئیس جمهور از رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت گلستان تجلیل شد

 در مراسم روز صنعت ومعدن  به دست پربرکت رئیس جمهور محترم تندیس واحد نمونه صنعتی ومعدنی کشور به حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان بعنوان مجری طرح معدنی طلای زرشوران اهداشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن ، تنها 11 واحد برتر کشور توسط رئیس جمهور تجلیل شدند و یکی از این واحدها معدن طلای زرشوران در تکاب استان آذربایجان غربی بود که مجری آن حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان است و بعنوان واحد نمونه صنعتی معدنی کشور در سال 1392 انتخاب گردید .

انتخاب حسینقلی قوانلو به عنوان یکی از مدیران نمونه صنعتی معدنی کشور در سال 92 به مردم استان این نوید را می دهد که مدیری توانمند سکاندار صنعت ، معدن و تجارت استان شده و قطعا حضور ایشان در این بخش می تواند منشاء توسعه و پیشرفت باشد .

شایان ذکر است در این مراسم از دو واحد صنعتی استان گلستان به نام های شركت شيميايي گل سم گرگان توليدكننده انواع سموم دفع آفات نباتي، حشره‌كش ها و انواع كودهاي ريز مغزي و شرکت کانسار خزر تولید کننده ید تقدیر بعمل آمد .

  مراسم روز صنعت و معدن با حضور رئیس جمهور ،وزیر صنعت ، معدن و تجارت و جمعی از تلاشگران عرصه صنعت، تشکل های صنعتی و معدنی، اتاق های بارزگانی ، روسای سازمان های صنعت ، معدن و تجارت استان های کشور و جمعی از تلاشگران عرصه صنعت در سالن اجلاس سران تهران برگزار گردید .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 2326
  • کد خبر : 1040