عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گرگان طرح خروج اضطراری در زمان حوادث ندارد

مدیر کل مدیریت بحران گلستان:

گرگان طرح خروج اضطراری در زمان حوادث ندارد

گرگان طرح خروج اضطراری در زمان حوادث  ندارد

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: با وجود ضرورت تهیه طرح خروج اضطراری در حوادث قهری طبیعی، شهر گرگان فاقد این برنامه است.

صادق‎علی مقدم در گفت‎وگوی اختصاصی با  پایگاه اطلاع‎رسانی مدیریت بحران استان گلستان در گرگان اظهار کرد:  این مسئله از جمله موضوعاتی است که به واسطه اهمیت آن، هم در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و هم در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان  گرگان طرح شده و بر تعیین نقاط خروج اضطراری در مرکز استان تاکید شده است.     

شهرداری گرگان باید طرح خروج اضطراری را تهیه کند

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت ساخت و ساز در حوزه زیارت و احتمال افزایش چند برابری روان‎آب و متعاقب آن افزایش منطقه تحت‎تاثیر سیلاب احتمالی در پایین‎دست  که بخشی از شهر گرگان را شامل می‎شود، به منظور آمادگی و پیشگیری از خسارت‎های غیرمتعارف، شناسایی مناطق تحت تاثیر سیلاب احتمالی و متعاقب آن تهیه طرح خروج اضطراری برای این بخش از شهر از ضروریات محسوب می‎شود.

مقدم ادامه داد: با بارش‎باران نقطه‎ای و جاری شدن سیلاب در این منطقه فرصت زیادی برای برنامه‎ریزی مدیریت حادثه و برنامه پاسخ نداریم که بر این اساس در زمان حال باید به فکر علاج واقعه باشیم.

وی با اشاره به طرح موضوع خروج اضطراری در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان یادآور شد: در شورای هماهنگی با تاکید بر برنامه‎ریزی متولی این موضوع که شهرداری گرگان است، بر اقدام لازم توسط آن دستگاه تاکید شد.


ارسال کننده خبر : اداره کل مدیریت بحران
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : havades
  • بازدید : 923
  • کد خبر : 12482