عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار معاون استاندار با خانواده فرماندار ترکمن


دیدار معاون استاندار با خانواده فرماندار ترکمن

دیدار معاون استاندار با خانواده فرماندار ترکمن

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و چند تن از مسئولان استانی و شهرستانی به منظور سرکشی از خانواده فرماندار شهرستان ترکمن و اعلام آخرین وضعیت و احوال خانم نازقلچی که از مفقودین حادثه منا می باشد، در منزل وی حضور یافتند.

در این دیدار"علی اصغر طهماسبی" طی سخنانی گفت: از نخستین ساعات حادثه منا ستاد ویژه استان و شهرستانها را در راستای پیگیری مسائل و موارد مربوط به زائرین بیت الله الحرام استان تشکیل دادیم و چندین جلسه به همین منظور در استانداری و فرمانداریهای ترکمن، گمیشان و گنبد برگزار شده و لحظه به لحظه اوضاع و احوال کلیه زائرین استان را رصد و مورد پیگیری قرار می دهیم.

وی افزود: طی تماسهای متعددی که با مدیرکل حج و زیارت استان که در مکه مستقر هستند و سایر عوامل داریم جویای سلامت همه زائرین و مفقودین می باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار کرد: مرتباً پیگیریهای لازم از سوی دکتر صادقلو استاندار گلستان و این معاونت انجام می شود، چرا که پیگیری احوالات زائرین را وظیفه خود می دانیم و همه باید تلاش کنیم که خانواده های زائرین عزیز را از نگرانی در بیاوریم.

دیدار معاون استاندار با خانواده فرماندار ترکمن


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .