عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسئولان نظام با جدیت پیگیر دلایل بروز فاجعه منا هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس:

مسئولان نظام با جدیت پیگیر دلایل بروز فاجعه منا هستند

مسئولان نظام با جدیت پیگیر دلایل بروز فاجعه منا هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس گفت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی به ویژه رئیس جمهور، با جدیت پیگیر فاجعه منا و پاسخ قانع کننده آل سعود در وقوع این فاجعه انسانی هستند.
مهندس حمیدی در دیدار با تعدادی از خانواده جان باختگان فاجعه منا در این شهرستان افزود: آن چه مسلم است در این فاجعه انسانی بی کفایتی و قصور آل سعود محرز است و همه مسوولان نظام از جمله مقام معظم رهبری انقلاب و رییس جمهوری به شدت پیگیر دلایل این فاجعه اند.
وی با بیان این که این فاجعه به قدری بزرگ بود که همه ملت ایران را عزادار نمود گفت: حضور پرشور و گسترده مردم نقاط مختلف کشور و نیز مردم شیعه و اهل سنت این شهرستان در مراسم تشییع پیکرهای جان باختگان، نشان از اهمیت و بزرگی این فاجعه دارد.
وی همچنین با تسلیت به خانواده جان باختگان حادثه منا اضافه کرد: از مجموع 49 جان باخته گلستانی این حادثه 43 نفر از دو کاروان اعزامی گنبدکاووس به حج بودند که از این تعداد 31 نفر ساکن شهر گنبدکاووس و بقیه نیز از شهرهای همجوار می باشند.
در این دیدارها جمعی از مسوولان شهرستان نیز حضور داشتند از خانواده های نازمحمد پدری، تازه گل آزمون، و بی بی روشن تکه دلجویی شد.

مسئولان نظام با جدیت پیگیر دلایل بروز فاجعه منا هستند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1255
  • کد خبر : 13375