عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید فضایی امن و آرام برای برگزاری انتخابات فراهم شود

معاون سیاسی وزارت کشور:

باید فضایی امن و آرام برای برگزاری انتخابات فراهم شود

 محمدحسین مقیمی گفت: باید مواردی را که ممکن است انتخابات آینده را مورد خدشه قرار دهد، شناسایی و از آن جلوگیری کنیم تا فضایی امن و آرام برای انتخابات فراهم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور به نقل از ایرنا، محمدحسین مقیمی در مراسم معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان قم افزود: در سالجاری و در هفتم اسفندماه دو انتخابات بزرگ مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم و امیدواریم بتوانیم انتخابات بسیار پرشور و شکوهمند را با حضور حداکثری ملت غیور ایران اسلامی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه از همه مدیران و روسای دستگاههای اجرایی استان توقع داریم تا با مسوولان برگزاری انتخابات کاملا همکاری و هماهنگی داشته باشند، اظهار داشت: بر اساس قانون همه دستگاهها موظف هستند تا نیازهای تجهیزاتی و نیروی انسانی ستاد انتخابات را برگزار کنند.

وی با بیان اینکه ما با همدلی و هماهنگی همه مسوولان و دستگاهها انتخابات را در شرایط کاملا مناسب برگزار کنیم، اظهار داشت: بر اساس قانون مجریان برگزاری انتخابات حق ندارند له و یا علیه یکی از کاندیداها سخنی بگویند و باید انتخابات در بی طرفی کامل برگزار شود.

وی در ادامه افزود: امکانات عمومی که در اختیار دستگاه ها و نهادهای اجرایی، نظامی و انتظامی، ستادهای نماز جمعه و مساجد قرار گرفته است، نباید به نفع یکی از کاندیداها یا جریانات استفاده شود و همه باید تلاش کنیم تا هیچ شبهه و شائبه ای در انتخابات ایجاد نشود.

مقیمی با بیان اینکه امروز همه مسوولان و دلسوزان نظام باید نشاط سیاسی و اجتماعی را در جامعه ایجاد کنند تا مردم در پای صندوق های رأی بیشترین حضور را داشته باشند، تصریح کرد: همه گروهها و احزاب سیاسی که از وزارت کشور مجوز گرفته اند، باید مورد حمایت قرار گرفته تا بتوانند جلسات سخنرانی و تبلیغاتی خود را به خوبی و در کمال امنیت و آرامش برگزار کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها و صدا و سیما در جهت نشان دادن اهمیت انتخابات و جایگاه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمنان نمی خواهند انتخابات پیش رو به خوبی برگزار شود و انواع دسیسه ها و ترفندها را به ویژه در مرزهای کشور بکار گرفته اند لذا برگزاری باشکوه این انتخابات در سطح ملی و بین المللی برای کشورمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون وزیر کشور در پایان تصریح کرد: امیدواریم برگزاری پرشور و حماسی این انتخابات همچون گذشته بتواند برای ایران اسلامی عزت، عظمت و اقتدار به ارمغان آورده و در نتیجه برگزاری باشکوه انتخابات، همدلی و همزبانی در کشورمان هرچه بیشتر فراهم شود.

دراین مراسم ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی ، احد جمالی به عنوان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استان قم معرفی شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1178
  • کد خبر : 13760