عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتصاب مشاوران جوان 9 اداره کل و دانشگاه استان

مشاور استاندار خبر داد:

انتصاب مشاوران جوان 9 اداره کل و دانشگاه استان

مشاور استاندار گلستان، از انتصاب مشاوران جوان نُه اداره کل استان خبر داد.

 به گفته علی نصیبی تا به اکنون مشاوران جوان حفاظت محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت گاز، شرکت شهرک های صنعتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دفتر نخبگان، آموزش و پرورش، مدیریت حج و زیارت، و جهاد کشاورزی با حکم مدیران آن ادارات منصوب شده اند.

مشاور استاندار در امور جوانان اظهار داشت: مشاوران جوان مدیران بر اساس آیتم هایی همچون بهره مندی از تحصیلات دانشگاهی، آشنایی نسبی با بخش های مختلف مجموعة کاری، قرار داشتن در محدوده سنی مرتبط با جوانان، بهره مندی از قدرت راهبری، آشنایی با سیاست های توسعه، بهره مندی از روحیه فعالیت جمعی و داوطلبانه، قدرت تعامل و ارتباط مستمر با پرسنل مجموعه به ویژه جوانان و انگیزه و توانایی بهره مندی از توانمندی های گروه مخاطب آن مجموعه علی الخصوص نخبگان، آشنایی با سیاست های دولت تدبیر و امید، ترجیحاً از میان جوانان شاغل در آن سازمان یا اداره کل انتخاب می شوند.

علی نصیبی افزود: با حکم مهاجر مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، محمد پور قاسم به عنوان مشاور جوان آن اداره کل منصوب شده است، وی متولد سال58، دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی محیط زیست گرایش ارزیابی و آمایش سرزمین از دانشگاه تهران می باشد و از سال 83 در اداره کل حفاظت محیط زیست مشغول به کار بوده است. از سوابق پورقاسم در آن اداره کل می توان به کارشناس محیط طبیعی و کارشناس مسئول زیست گاه ها و امور مناطق اشاره کرد.

 وی خاطر نشان کرد: در شرکت گاز استان با حکم جمال لیوانی مدیر عامل شرکت، مهراب عقیلی به عنوان مشاور جوان منصوب شده است. وی متولد سال 57 و دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مهندسی نفت و گاز از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران می باشد و از سال 84 در شرکت گاز استان مشغول به کار بوده و سوابقی همچون رئیس اداره گاز آق قلا، دبیر نظام مشارکت شرکت گاز استان، و... را در کارنامه خود دارد.

 علی نصیبی گفت: دکتر ریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان نیز دکتر علی اکبر برزگری را به عنوان مشاور جوان خود منصوب کرده است. دکتر برزگری متولد سال 57 و دارای مدرک پزشکی حرفه ای بوده و از سال 87 به استخدام دانشگاه در آمده است. از سوابق وی میتوان به رئیس اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان اشاره کرد.

 مشاور استاندار در امور جوانان اظهار داشت: سیفی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز رهبان مسلمی عقیلی را به عنوان مشاور جوان منصوب کرده است. وی متولد سال 63 دارای مدرک کارشناسی هنرهای نمایشی گرایش ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران بوده و اکنون به عنوان مسئول روابط عمومی آن اداره کل فعال است. مسلمی عقیلی تا به اکنون 30 نمایش در تهران و گرگان بر روی صحنه برده و دارای عناوین متعدد  در جشنواره های کشوری و استانی است.

 علی نصیبی افزود: روح الله هراتی نیز با حکم محمدزاده مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره شرکت شهرک های صنعتی به عنوان مشاور جوان آن شرکت منصوب شده است. وی متولد سا ل 58 و دارای مدرک کاردانی روابط عمومی و کارشناسی مدیریت امور فرهنگی بوده و اکنون به عنوان مسئول روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مشغول فعالیت است. هراتی که از سال 89 در آن شرکت و عمدتاً در بخش های اقتصادی مشغول به کار می باشد، از فعالان با سابقه رسانه ای استان بوده که دارای رتبه های برتر در جشنواره های روابط عمومی کشوری استانی میباشد.

 مشاور استاندار گلستان خاطرنشان کرد: علیرضا خواجه شاهکوهی از دفتر نخبگان استان نیز احسان احمدی را به عنوان مشاور جوان معرفی کرده است. احسان احمدی متولد سال 65 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی متالوژی از دانشگاه صنعتی سهند تبریز می باشد. وی از سال 89 در دفتر نخبگان استان مشغول به فعالیت شده و مسئولیت فعلی وی، کارشناس مسئول امور نخبگان، مخترعان و امور فرهنگی می باشد. احمدی مدرس دانشگاه بوده و دارای 4 مقاله Isi ، دو مقاله علمی پژوهشی و 18 مقاله کنفرانسی ملی و بین المللی نیز می باشد.

 وی اظهار داشت: وطنی مدیر کل آموزش و پرورش نیز محسن صداقت متولد سال 63 را به عنوان مشاور جوان منصوب کرده است. صداقت از سال 89 در آموزش و پرورش مشغول به کار بوده است و دارای سوابقی همچون معاون پرورشی دبیرستان، کارشناس مسئول پیگیری هماهنگی اداره کل، و... می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی فقه و اصول اسلامی می باشد.

 مشاور استاندار گلستان اظهار داشت: زهره منش سرپرست حج و زیارت استان نیز محمد انصار را به عنوان مشاور جوان منصوب کرده است. انصار متولد 61 و دارای مدرک لیسانس الهیات و معارف اسلامی بوده و از سال 89 در مدیریت حج و زیارت استان مشغول به کار بوده و دارای سوابقی همچون مسئول ثبت نام و اعزام حجاج، مدیر روابط عمومی و... می باشد. وی از پژوهشگران حوزه فرهنگ استان بوده و علاوه بر تدوین مقالات مختلف، دو کتاب نیز منتشر کرده است.

 وی گفت: مختار مهاجر مدیر جهاد کشاورزی استان نیز محمد اعتراف را جهت تصدی این مسئولیت انتخاب کرده است. اعتراف متولد سال 66، و دارای رتبه یک مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دامپروری از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان می باشد. وی که از فرزندان شهدا می باشد از سال 90 در آن مجموعه مشغول به کار شده و مسئولیت هایی همچون کارشناس تحقیقات و معاون بخش علوم دامی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان را در کارنامه دارد.

 علی نصیبی در بخش دیگری از سخنانش درباره وظایف مشاور جوان خاطرنشان کرد: مشاور جوان به نمایندگی از سازمان یا اداره کل مربوط در جلسات شورای  عمومی مشاوران جوان استان شرکت کرده و ضمن فعال سازی حوزه مشاور جوان آن مجموعه با حضور پرسنل جوان، خلاق و اهل فکر، در جهت ایجاد زمینه لازم به جهت بهره گیری بیش از پیش سیستم انگیزه و ایده های پرسنل و گروه هدف جوان، با هدف بهره وری افزونتر، ترویج فضای شادابی و نشاط و همگرایی اجتماعی، پرورش مدیران آینده، و به تبع آن نقش آفرینی بیش از پیش سیستم در روند توسعه استان مستعد گلستان تلاش می نماید.

 مشاور استاندار گلستان افزود: معرفی مشاوران جوان ادارات تابعه شهرستان از سوی مدیران ادارات در شهرستان های 14گانه استان و نظارت بر روند فعالیت آنها، به جهت تسری بیش از پیش این تفکر و اجرایی شدن آنها، از دیگر وظایف مشاور جوان می باشد.

 وی اظهار داشت: انتخاب فرد شایسته برای تصدی این مسئولیت و هماهنگی ایشان با حوزه مشاوران جوان استانداری در راستای اجرایی شدن بهینه وظایف تعریف شده در سطح استان و شهرستان ها، موجبات تسریع در دستیابی به اهداف کلان مدنظر را محقق می نماید.


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : admin
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 1890
  • کد خبر : 1402