عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان سفیر ورزش همگانی استان شد

از سوی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی؛

استاندار گلستان سفیر ورزش همگانی استان شد

استاندار گلستان سفیر ورزش همگانی استان شد

 از سوی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی،حسن صادقلواستاندار گلستان سفیر ورزش همگانی استان معرفی شد.

 به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان، در دیدار مجد آرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی و طیبی مدیر کل ورزش و جوانان با استاندار گلستان، رئیس فدراسیون، حسن صادقلو استاندار گلستان را بعنوان سفیر ورزش همگانی استان معرفی کرد.

حسن صادقلو در جلسه ای با حضور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور و مدیرکل ورزش و جوانان گلستان پس از قبول مسئولیت اظهار داشت: برای افزایش حضور مردم در فعالیت های ورزش همگانی لازم است از نافذین و نخبگان ورزش استان در توسعه ورزش همگانی یاری بطلبیم .

در این دیدار استاندار ،استان گلستان را نگارستان اقوام ایران معرفی کرد و گفت : برای توسعه ورزش همگانی وکنار هم قرار گرفتن این اقوام از هم افزایی و همکاری اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاههای اجرایی استان در این جهت باید خوب استفاده کنیم .

مجد آرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی در این دیدار افزود: با توجه به اینکه استاندار گلستان بعنوان رئیس شورای عالی ورزش استان است ازشما درخواست می کنم سفیر ورزش همگانی استان شوید تا به دستور شما فرمانداران فعالیت های بیشتری در زمینه ورزش همگانی انجام دهند.

وی تصریح کرد: این انتخاب درراستای افزایش فعالیت مسئولان در زمینه ورزش همگانی و گسترش شادی و نشاط در بین مردم است.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در ادامه با اشاره به لزوم ایجاد جاده سلامت در شهرهای مختلف استان گلستان، گفت: درتمام دنیا برای افزایش سلامتی شهروندان برنامه ریزی هاو سرمایه گذاری مناسبی انجام شده است تا بدین وسیله سلامت اقشار مختلف جامعه تامین شود.

مجدآرا ابراز داشت: ایجاد جاده سلامت به صورت ثابت در شهرهای مختلف استان گلستان باعث می شود شهروندان به همراه خانواده های خود در این مکان ها ورزش کنند و بدین وسیله شادی و شعف توام با سلامتی را در سطح جامعه افزایش دهیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .