عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هیأتهای اجرایی در حفظ اطلاعات و اسرار نامزدها دقت لازم را داشته باشند

رئیس ستاد انتخابات استان:

هیأتهای اجرایی در حفظ اطلاعات و اسرار نامزدها دقت لازم را داشته باشند

هیأتهای اجرایی در حفظ اطلاعات و اسرار نامزدها دقت لازم را داشته باشند

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات، روند بررسی صلاحیت ها از پنجم دیماه برای داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و از ششم دی ماه نیز برای داوطلبین نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، توسط هیأتهای اجرایی مرکب، در حوزه های انتخابیه استان آغاز خواهد شد.

"علی اصغر طهماسبی" در هفدهمین جلسه ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: دقت در حفظ اسناد، اطلاعات و حفظ آبروی نامزدهای انتخاباتی در تحقیقات محلی، از جمله موارد مهمی است که هیأتهای اجرایی باید نسبت به آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی در ادامه با تأکید بر رعایت کامل بی طرفی همه عوامل برگزاری انتخابات اعم از هیأتهای نظارت، اجرایی، بازرسی و دست اندرکاران ستاد انتخابات استان و شهرستانها، خواستار فراهم نمودن زمینه مساوی تبلیغات برای همه کاندیداهای تأیید صلاحیت شده در چهارچوب قانون شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به بیان برخی از آسیب ها و چالش های انتخاباتی پرداخت و مطالبات اجتماعی، دامن زدن به مسائل قومیتی، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را به عنوان مسائلی که برای جلوگیری از آسیب های احتمالی باید مدیریت شوند، نام برد.

طهماسبی یادآور شد: همزمان با سراسر کشور ستاد انتخابات استان از 18 فرایند کلی انتخابات، چهار فرایند را به خوبی اجرا و پشت سر گذاشته و بحمد الله تا کنون مشکل خاصی نداشته ایم.

وی تصریح کرد: برگزاری 187 جلسه با موضوع انتخابات در شهرستانها و هفده جلسه ستاد انتخابات استان با مجموع یک هزار و 25 مصوبه تاکنون، بخشی از عملکرد استان گلستان در راستای هرچه بهتر برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه است.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: تا پایان وقت اداری روز گذشته 141 داوطلب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و 10 داوطلب انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان ثبت نام نموده اند که با پیش بینی هایی که می شد این تعداد تا پایان زمان ثبت نام رو به افزایش است و از برآوردهای اولیه حضور کاندیداهای احتمالی، فراتر خواهد رفت.

طهماسبی در ادامه گفت: استقبال اشخاص با گرایشهای مختلف و حضور پرنگ آنها در ثبت نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشان دهنده ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در استان است که در نهایت منجر به برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم خواهد شد.

هیأتهای اجرایی در حفظ اطلاعات و اسرار نامزدها دقت لازم را داشته باشند

 

هیأتهای اجرایی در حفظ اطلاعات و اسرار نامزدها دقت لازم را داشته باشند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .