عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آمار نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان 305 نفر است

رئیس ستاد انتخابات استان:

آمار نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان 305 نفر است

آمار نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان 305 نفر است

رییس ستاد انتخابات استان گفت: با پایان مهلت نام نویسی یک هفته ای نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، 305 نفر در استان گلستان نام نویسی کردند.

"علی اصغر طهماسبی" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، افزود: از این تعداد 94 داوطلب در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا، 45 نفر در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندر ترکمن و گمیشان، 46 نفر در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر، 33 نفر در حوزه انتخابیه گنبد کاووس، 60 نفر در حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه و 27 داوطلب در حوزه انتخابیه علی آباد کتول ثبت نام کرده اند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: از مجموع داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان 283 نفر مرد و 22 نفر زن می باشند.

به گفته وی میزان ثبت نام داوطلبین در استان گلستان نسبت به دوره گذشته حدود 100 درصد رشد داشته و میانگین سنی داوطلبان 41 سال است که در این بین جوان ترین و مسن ترین کاندیدا به ترتیب 30 و 64 ساله هستند.

وی با بیان اینکه 15 درصد کاندیداهای انتخابات مجلس در گلستان دارای مدرک تحصیلی در مقطع دکترا هستند، گفت: 85 درصد بقیه دارای مدرک کارشناسی ارشد و معادل تحصیلات حوزوی آن هستند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان در خصوص گرایش سیاسی افراد ثبت نام کننده در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان، گفت: حدود 17 درصد ثبت نام کننگان اصلاح طلب، حدود 15 درصد اصولگرا و 68 درصد نیز مستقل می باشند.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .