عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در حوزه سلامت و امنیت غذایی جامعه هیچ عذری پذیرفته نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

در حوزه سلامت و امنیت غذایی جامعه هیچ عذری پذیرفته نیست

در حوزه سلامت و امنیت غذایی جامعه هیچ عذری پذیرفته نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در حوزه سلامت و امنیت غذایی جامعه به دلیل اهمیت موضوع و اینکه با جان انسانها سر و کار دارد، هیچ عذری پذیرفته نیست.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان اظهار کرد: اگر در حوزه سلامت به مباحث پیش گیرانه توجهی نکنیم باید دهها برابر آن برای بیماری که خیلی راحت قابل پیشگیری و درمان بود، هزینه بپردازیم.

رئیس کارگروه سلامت و امنیتی غذایی استان با تأکید بر هم افزایی همه دستگاههای عضور کارگروه افزود: پیرامون بحث ساماندهی کشتارگاههای استان وقتی همه دستگاهها و فرمانداران استان پای کار آمدند، شاهد این هستیم که این مهم بالاخره بعد از سالها دارد به سرانجام خوبی می رسد.

وی با اشاره به معضل دفع پسماند در استانهای شمالی کشور، گفت: ما در استان گلستان به واسطه وجود دو مرکز پسماند نزدیک به استانداردهای بین المللی که درگلستان داریم، نسبت به استانهای گیلان و مازندران با مشکلات کمتری مواجه ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: بهبود تغذیه جامعه جزء اهدافی است که در دستور کار وزارت بهداش و درمان قرار دارد، بخصوص اینکه به علت شیوع بیماریهای قلبی و عروقی و سرطانهای دستگاه گوارشی بدن، اهمیت مبحث تغذیه و سلامت غذایی جامعه بیش از پیش نمایان می شود.

طهماسبی در پایان تأکید کرد: باید در پیوست هر طرحی مباحث بهداشتی و امنیتی آن طرح نیز حتماً لحاظ شود.

در حوزه سلامت و امنیت غذایی جامعه هیچ عذری پذیرفته نیست

 

در حوزه سلامت و امنیت غذایی جامعه هیچ عذری پذیرفته نیست


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : محمودی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .